annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe badges : Goede betaler !

Topic gestart op: 08-03-21 15h30

Antwoorden: 39 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Nieuwe badges : Goede betaler !

Ugh allemaal!

De Orange Thank You-stam heeft 3 nieuwe badges geactiveerd. Je kan deze verkrijgen in je klantenzone of in je My Orange-app.

Je kan dus de "Goede betaler" -badges ontvangen als je voldoet aan de voorwaarden die op de OTY pagina worden vermeld.

Neem gerust een kijkje op Orange Thank You voor meer informatie hierover.

Totem_0-1615213752034.png

Moge de geest van de stam je vergezellen,

Totem

Labels (1)
39 ANTWOORDEN 39
Yagoda
Ervaren verkenner

Serieuze Overkill als je 't mij vraagt 🙄

Je kan je facturen ten allen tijde checken in de My Orange app, je krijgt je factuur maandelijks via mail en dan ook nog eens een sms notificatie...

Ik werk 's nachts en slaap overdag, doorgaans zet ik de gsm op stil maar soms bewust ook niet ivm dringende zaken of ik vergeet het gewoon ook wel eens... en wil dan juist lukken dat als hij eens niet op stil staat ik word wakker gemaakt door die stomme sms van Orange 🙄🤬

Heb via de klantendienst zo al eens gevraagd om die sms notificaties uit te schakelen maar blijkbaar is dat niet mogelijk... 😔

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Yagoda  @AU3 @Anonymous En je krijgt ook nog een extra sms als je buiten  abonnement gaat staat ook in de app . 
En je kan altijd na checken of ze daadwerkelijk betaald zijn . 
Vind het toch gemakkelijk de sms’jes. Maar voor mensen die de nacht hebben moet het heel vervelend zijn , probeer dan maar weer in slaap 😴 te vallen . 
ge

groetjes tinneke2 

au3ken
Ervaren verkenner

Dikke merci @Tinneke2 🤩

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@au3ken 

Graag gedaan .😉

fijne zonnige dag .

groetjes tinneke2 

Yagoda
Ervaren verkenner

Als je af en toe de app checkt ben je perfect van alles op de hoogte en zijn die sms'en totaal overbodig!!!

Je op zijn minst de optie moeten hebben om die notificaties al dan niet uit te schakelen!

Leden met de meeste pluimen