annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe badges : Goede betaler !

Topic gestart op: 08-03-21 15h30

Antwoorden: 39 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Nieuwe badges : Goede betaler !

Ugh allemaal!

De Orange Thank You-stam heeft 3 nieuwe badges geactiveerd. Je kan deze verkrijgen in je klantenzone of in je My Orange-app.

Je kan dus de "Goede betaler" -badges ontvangen als je voldoet aan de voorwaarden die op de OTY pagina worden vermeld.

Neem gerust een kijkje op Orange Thank You voor meer informatie hierover.

Totem_0-1615213752034.png

Moge de geest van de stam je vergezellen,

Totem

Labels (1)
39 ANTWOORDEN 39
Tinneke2
Aspirant sjamaan

Geef ik je volkomen gelijk in ,soms werkt het ook op mijn gemoed . Terwijl ik het al wist sturen ze u nog een sms 😂🤣

Dus geldverspilling van hun .

groetjes tinneke2 

Cdt24801
Wijze
Wijze

Ja hoor, in de app kun je dat allemaal opvolgen. Goed gezien.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

@Tinneke2 

Het is inderdaad al veel beter dan jaar terug .

 

Groeten,

bigMODDER

Anonymous
Niet van toepassing

@Tinneke2 @Cdt24801 

Ik weet het maar toch , ik heb dom gedaan om toch jaartje bij Proximus te gaan met men nummer , ge ziet ook al had ik ECHT onbeperkt mobiel internet op 4G snelheid kwam ik toch terug naar Orange , nu is het ook echt om te blijven ook ze .

Ps : Die promo van Go Unlimited is echt wel goed , ook de MyOrange app is op een jaar echt wel beter geworden , ( op paar puntjes na dan toch ) .

 

Groeten,

bigMODDER

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous My Orange 🍊 doet zijn best ,ze proberen elke keer verbeteringen aan te brengen .

ook naar de klant toe zijn  noden .

En elk van ons moet beslissen wat hij het beste acht voor hem of haar toch zeer goede beslissing.

fijne 👋 

groetjes

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen