annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe badges Orange thank you

Topic gestart op: 14-10-21 17h10

Antwoorden: 31 antwoorden

Saïd1982
Ervaren genezer

Nieuwe badges Orange thank you

Hallo allemaal, er zijn nieuwe badges Orange thank you op de  applicatie my Orange😀 wie heeft dat gezien? 😉😉

Screenshot_20211014-122210_My Orange.jpg

Labels (3)
31 ANTWOORDEN 31
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Saïd1982 @Anonymous @patrick2 @Cdt24801 @NelsonM  heb het ook gezien dank zei de app van Orange ben ik altijd goed mee .Maar al de badges halen zal mij helaas niet lukken aangezien ik nooit naar buitenland reis ? ten eerste en ten tweede ik niet zoveel mensen ken . Kom weinig uit mijn kot . En ook de laatste badges voor sponsor zal niet zo gemakkelijk zijn . Moet je al heel veel familie of vrienden hebben die bij Orange willen komen . Maar zal zoveel mogelijk mijn steentje bijdragen waar ik kan😉
@Anonymous Nederlands is mijn moedertaal Frans is met haken en ogen ben het wat verleerd ik begrijp het nog wel ,maar spreken vind ik sommige woorden moeilijk uit te spreken 🗣 ?. Ben het een beetje verleerd . Te lang geleden . 

tinneke2 

Anonymous
Niet van toepassing

@Tinneke2  Hallo mevrouw!! 😁. Het maakt niet uit, want net als ik versta jij een beetje Frans en ik een beetje Nederlands. Maar voordat ik in de fabrieken ging werken sprak en schreef ik 25 jaar geleden heel goed Nederlands... En ja, als je niet elke dag een taal gebruikt, vergeet je het. Maar dat geeft niet, er is een vertaler die niet altijd correct vertaalt !! En ook, ik ben het die je voor een man hield "Wat een schande !! 🙄🤔🤣". Hoe dan ook, bedankt voor je vriendelijkheid en tot later 👋van @Anonymous ⚜️.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous @Het is helemaal geen schande dat je mij voor een man 👨 hield .😂Als we kunnen helpen doen we dat . We leren allen van elkaar . 
tinneke2

Anonymous
Niet van toepassing

@Tinneke2  je hebt gelijk mevrouw/meneer 🤣We zullen elkaar zoals gewoonlijk helpen, want het is een plezier. 😀. Ik ben vanavond of morgen terug! want ik heb tijd met mijn moeder ❣️ Fijn einde van de dag/avond allemaal 👋 door @Anonymous ⚜️.

Leden met de meeste pluimen