annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe badges Orange thank you

Topic gestart op: 14-10-21 17h10

Antwoorden: 31 antwoorden

Saïd1982
Ervaren genezer

Nieuwe badges Orange thank you

Hallo allemaal, er zijn nieuwe badges Orange thank you op de  applicatie my Orange😀 wie heeft dat gezien? 😉😉

Screenshot_20211014-122210_My Orange.jpg

Labels (3)
31 ANTWOORDEN 31
Anonymous
Niet van toepassing

@Tinneke2  Maar ik ben het die je bedankt dat je zo aardig bent en je hebt een oor om te luisteren en mensen zoals ik te helpen in deze situatie je bent een goed mens ook al kennen we elkaar niet MAAR ik voel het diep van binnen. DANKJEWEL!!! van @Anonymous 👍⚜️.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous Ben zo opgevoed om mensen te helpen en vind het maar de normaal om elkaar te steunen .zeker om om een luisterend oor 👂 te zijn . Ben zeker geen heilige hoor . Heb ook mijn goede kanten en slechte , nobody is perfect

groetjes tinneke2 

Anonymous
Niet van toepassing

@Tinneke2  Nou, ik had niet beter kunnen schrijven!
We zijn hetzelfde en het is goed!
tot snel van @Anonymous ⚜️.

Anonymous
Niet van toepassing

Bonjour, Nouveau Super User : Saïd1982!  . je me permets de te remercier car grâce à ta question, j'ai pu faire connaissance avec "la crème de la crème😀👍" comme @patrick2  @Josette @Cdt24801  @NelsonM  et bien évidement la communauté néerlandophone👋 top cool👍. C'est vrai qu'avec @NelsonM nous avions eu déjà quelques échangent mais les autres génial et en plus aujourd'hui cela fait 3 mois que je fais partie de la Tribu 🎂🍾🎉. Encore merci Saïd, avec ta question, tu m'a fais sans le vouloir un merveilleux cadeaux 🎁. Bref, les amis je vous souhaites un bon dimanche et un bon début de semaine😂 . Tot ziens en tot de volgende keer communityleden uit heel België !!!👌 de @Anonymous 😎⚜️.

Cdt24801
Wijze
Wijze

Hoi @Anonymous 

Ik heb gelezen op de F kant dat je eigenlijk Italiaanse roots hebt. Uiteraard ben je hier, ook op de N kant welkom.

Klein vraagje, puur uit nieuwsgierigheid: versta en spreek je ook Nederlands of gebruik je een vertaal-tool? Niet dat zulks een schande is hé, onze Patrick doet dat ook want die kent geen woord Frans 😁

Hier is vooral @Gregory tweetalig, ikzelf ook maar op mijn Frans zit al een beetje roest. Dan heb ik het over de gewone Tribers, onze CM @NelsonM is vanzelfsprekend ook tweetalig.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen