annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe badges Orange thank you

Topic gestart op: 14-10-21 17h10

Antwoorden: 31 antwoorden

Saïd1982
Ervaren genezer

Nieuwe badges Orange thank you

Hallo allemaal, er zijn nieuwe badges Orange thank you op de  applicatie my Orange😀 wie heeft dat gezien? 😉😉

Screenshot_20211014-122210_My Orange.jpg

Labels (3)
31 ANTWOORDEN 31
Anonymous
Niet van toepassing

Goedenavond @Josette. bedankt voor je "gelezen en begrepen !!!" het is een genoegen om met u te kunnen praten en ik dank u voor het "liken" van mijn bericht, wat helaas niemand zal helpen !!!!. kortom, zoals ik schreef aan @Cdt24801 om al jaren geen Nederlands en Engels te spreken en ja het is jammer om naar mijn antwoord aan @Cdt24801 te kijken je begrijpt het maar over begrip gesproken ja ik versta nog een beetje Nederlands en Engels is dat al . .. nu wens ik je een heerlijke avond en een goede week binnenkort van @ Stempi007

Josette
Wijze
Wijze

@Anonymous  goedemorgen,

bedankt voor je berichtje.

Al je wil babbelen dat kan je hier

komen doen. Klik op de blauwe hier.

Nog een fijne dag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Anonymous
Niet van toepassing

@Josette  Bedankt omdat ik weet dat we geen vertrouwelijkheid kunnen plaatsen op een Orange-forum dat bedoeld is om hulp / advies / oplossingen te bieden. Het is normaal!
Fijne zonnige dag en ik doe vanavond of morgenochtend mee A+ 👋 van @Anonymous ⚜️

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  

Ook een welkom van mij ! 

Zoals al eerder vermeld ik vertaal ook het franse gedeelte aangezien ik dat totaal niet kan. 

Ik gebruik https://www.deepl.com/nl/translator voor de vertalingen. Heb het idee dat dit de tool is die het beste bij komt voor vertalingen. Google wil er nog wel eens langs zitten 🙂 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Goedenavond @ patrick2. Vergeef me voor de vertraging, bedankt voor het antwoorden en hoop dat we nog later kunnen praten / helpen / adviseren over het probleem of de vraag van een stamlid.
Met vriendelijke groeten.
Van @ Stempi007.

Leden met de meeste pluimen