Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-10-21 17h10
Antwoorden: 31 antwoorden
Hallo allemaal, er zijn nieuwe badges Orange thank you op de applicatie my Orange😀 wie heeft dat gezien? 😉😉
Goedenavond @Josette. bedankt voor je "gelezen en begrepen !!!" het is een genoegen om met u te kunnen praten en ik dank u voor het "liken" van mijn bericht, wat helaas niemand zal helpen !!!!. kortom, zoals ik schreef aan @Cdt24801 om al jaren geen Nederlands en Engels te spreken en ja het is jammer om naar mijn antwoord aan @Cdt24801 te kijken je begrijpt het maar over begrip gesproken ja ik versta nog een beetje Nederlands en Engels is dat al . .. nu wens ik je een heerlijke avond en een goede week binnenkort van @ Stempi007
@Josette Bedankt omdat ik weet dat we geen vertrouwelijkheid kunnen plaatsen op een Orange-forum dat bedoeld is om hulp / advies / oplossingen te bieden. Het is normaal!
Fijne zonnige dag en ik doe vanavond of morgenochtend mee A+ 👋 van @Anonymous ⚜️
@Anonymous
Ook een welkom van mij !
Zoals al eerder vermeld ik vertaal ook het franse gedeelte aangezien ik dat totaal niet kan.
Ik gebruik https://www.deepl.com/nl/translator voor de vertalingen. Heb het idee dat dit de tool is die het beste bij komt voor vertalingen. Google wil er nog wel eens langs zitten 🙂
Goedenavond @ patrick2. Vergeef me voor de vertraging, bedankt voor het antwoorden en hoop dat we nog later kunnen praten / helpen / adviseren over het probleem of de vraag van een stamlid.
Met vriendelijke groeten.
Van @ Stempi007.