annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onjuiste informatie over de geschenken.

Topic gestart op: 05-07-19 10h43

Antwoorden: 1 antwoord

Dagoke
Gewaardeerd verkenner

Onjuiste informatie over de geschenken.

OPGELOST

Terug een e-mail gekregen van Orange dat er een cadeautjes kon gekozen worden. Waarvoor mijn dank trouwens.  Mijn keuze viel op de Orange Trotter 48 serie. Blijkt dat ik volgens de pagina van Orange keuze zou hebben uit 6 boeken. Maar Lannoo biedt er eigenlijk maar 4 aan.
Misschien toch maar beter de pagina aanpassen naar 4 in plaats van 6? Is de rest uitverkocht? Is het quota overschreden? Of gaat het hier over een gewoon misverstandje?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Terug een e-mail gekregen van Orange dat er een cadeautjes kon gekozen worden. Waarvoor mijn dank trouwens.  Mijn keuze viel op de Orange Trotter 48 serie. Blijkt dat ik volgens de pagina van Orange keuze zou hebben uit 6 boeken. Maar Lannoo biedt er eigenlijk maar 4 aan.
Misschien toch maar beter de pagina aanpassen naar 4 in plaats van 6? Is de rest uitverkocht? Is het quota overschreden? Of gaat het hier over een gewoon misverstandje?

Ugh @Dagoke,

Bedankt voor je feedback hierover, ik heb de betrokken stamleden gecontacteerd.

Het zou ook nuttig zijn dat je contact opneemt met onze Webcare-Tribe zodat ze jou gegevens kunnen doorgeven aan de gepaste dienst. Hiermee kunnen ze hun enquête uitvoeren.

Tribe ! Be ready ! De nieuwe community komt eraan !

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Terug een e-mail gekregen van Orange dat er een cadeautjes kon gekozen worden. Waarvoor mijn dank trouwens.  Mijn keuze viel op de Orange Trotter 48 serie. Blijkt dat ik volgens de pagina van Orange keuze zou hebben uit 6 boeken. Maar Lannoo biedt er eigenlijk maar 4 aan.
Misschien toch maar beter de pagina aanpassen naar 4 in plaats van 6? Is de rest uitverkocht? Is het quota overschreden? Of gaat het hier over een gewoon misverstandje?

Ugh @Dagoke,

Bedankt voor je feedback hierover, ik heb de betrokken stamleden gecontacteerd.

Het zou ook nuttig zijn dat je contact opneemt met onze Webcare-Tribe zodat ze jou gegevens kunnen doorgeven aan de gepaste dienst. Hiermee kunnen ze hun enquête uitvoeren.

Tribe ! Be ready ! De nieuwe community komt eraan !

Totem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen