Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-07-19 10h43
Antwoorden: 1 antwoord
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Terug een e-mail gekregen van Orange dat er een cadeautjes kon gekozen worden. Waarvoor mijn dank trouwens. Mijn keuze viel op de Orange Trotter 48 serie. Blijkt dat ik volgens de pagina van Orange keuze zou hebben uit 6 boeken. Maar Lannoo biedt er eigenlijk maar 4 aan.
Misschien toch maar beter de pagina aanpassen naar 4 in plaats van 6? Is de rest uitverkocht? Is het quota overschreden? Of gaat het hier over een gewoon misverstandje?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Terug een e-mail gekregen van Orange dat er een cadeautjes kon gekozen worden. Waarvoor mijn dank trouwens. Mijn keuze viel op de Orange Trotter 48 serie. Blijkt dat ik volgens de pagina van Orange keuze zou hebben uit 6 boeken. Maar Lannoo biedt er eigenlijk maar 4 aan.
Misschien toch maar beter de pagina aanpassen naar 4 in plaats van 6? Is de rest uitverkocht? Is het quota overschreden? Of gaat het hier over een gewoon misverstandje?
Ugh @Dagoke,
Bedankt voor je feedback hierover, ik heb de betrokken stamleden gecontacteerd.
Het zou ook nuttig zijn dat je contact opneemt met onze Webcare-Tribe zodat ze jou gegevens kunnen doorgeven aan de gepaste dienst. Hiermee kunnen ze hun enquête uitvoeren.
Tribe ! Be ready ! De nieuwe community komt eraan !
Totem
Ugh @Dagoke,
Bedankt voor je feedback hierover, ik heb de betrokken stamleden gecontacteerd.
Het zou ook nuttig zijn dat je contact opneemt met onze Webcare-Tribe zodat ze jou gegevens kunnen doorgeven aan de gepaste dienst. Hiermee kunnen ze hun enquête uitvoeren.
Tribe ! Be ready ! De nieuwe community komt eraan !
Totem
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
3 | |
2 | |
2 | |
2 |