annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ontdek binnenkort je eindejaarsgeschenk met OTY !

Topic gestart op: 02-12-21 12h15

Antwoorden: 16 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ontdek binnenkort je eindejaarsgeschenk met OTY !

 

Ugh aan iedereen!

 

Totem en de geesten hebben aan je gedacht ! 😊

De feestdagen komen er snel aan, dus aarzel niet om binnenkort een kijkje te nemen in jouw My Orange app of jouw Klantenzone.

In de Orange Thank You rebriek wachten enkele leuke verrassingen op je 😊

Je kan het cadeau van jouw keuze kiezen.

Totem_0-1638443599472.jpeg

 

 

Je dacht toch niet dat we je zouden vergeten? 😊

 

Totem waakt over zijn stam!

 

Totem

Labels (1)
16 ANTWOORDEN 16
Sofieke4
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor het delen van de info en tevens de tip met een mooi gebaar! Ik maak hier af en toe gebruik van en kan zo een vriend, die het financieel moeilijk heeft, goed helpen.

Dus, als je er zelf niets mee bent maak er iemand anders blij mee zou ik zeggen!

Uiteindelijk, als men iemand blij kunnen maken, daar word men zelf toch ook wat blij van!🙂😇🙃

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

Elketje81
Gewaardeerde genezer

@Sofieke4 als ik iemand toevoeg aan mijn familie komt die dan ook op mijn factuur te staan? 

Sofieke4
Gewaardeerd verkenner

@Elketje81, ik denk niet dat die dan mee op je factuur komen te staan m. Ben er niet 100% zeker van. Heb het snel ff beetje opgezocht en voor wat ik tot nu toe gelezen heb denk ik dus dat ze er niet bij op komen te staan. Heb me er nu nu niet in verdiept… Mss weet @Gregory hier het juiste antwoord wel op m?Grtjs 

Gregory
Wijze
Wijze

Neen @Sofieke4 dit gebeurt niet. Er zou geween zijn en geknars van tanden.

0 pluimen
Elketje81
Gewaardeerde genezer

@Sofieke4 zal dan toch nog even wachten om zo een bericht te sturen. Ben alleenstaande dus ben ik de enige dat op de factuur sta, dus, zou raar zijn dag ik plots, die van vrienden er ook bij zou sgaan hebben....

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen