annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ontevreden over Thank You cadeaus

Topic gestart op: 25-06-22 19h45

Antwoorden: 3 antwoorden

YvesK
Gewaardeerd verkenner

Ontevreden over Thank You cadeaus

Onlangs verjaard en naar de Loire geweest (4G data nodig dus in Frankrijk met google maps). Ik blijf bij het goedkoopste data abonnement sinds corona (bijna alles wifi), maar ook om kosten te besparen.

Keuze verjaardagscadeau : 

1u belwaarde (bel bijna nooit)

Reebok korting (sport niet)

Wijn (drink geen, behalve eens een lambrusco vd italiaanse traiteur)

Een vriendin kreeg een tophits cd (alles streaming tegenwoordig) en vroeger cinematickets (die plots niet meer telden in de Kinepolis). 

Data zou altijd moeten selecteerbaar zijn als cadeau en de andere cadeaus iets die bruikbaar is.

Zal es kijken binnenkort naar Mobile Vikings en Jim Mobile voor wat meer data bij het minimum abonnement.

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Milanbxp
Veteraan verkenner

Als u niet tevreden bent met de cadeau’s die wij aanbieden veranderd u best van provider zodat u er geen krijgt 😊

Ik hoop dat ik u heb kunnen helpen met uw zeer nuttige topic!

mvg Milan

Gregory
Wijze
Wijze

Orange heeft 2.743.000 klanten (einde 2021) .  Straks 2.742.999 😉

patrick2
Wijze
Wijze

@YvesK 

Het kan nooit goed zijn voor die cadeaus ik noem dat ondankbaar zijn , sorry dat ik het zo uitdruk.

Orange geeft tenminste nog eens iets weg aan de klant terwijl andere providers enkel maar de factuur aanbieden. Natuurlijk kan men nooit goed doen voor iedereen en ja soms zijn er dingen die je niet kan gebruiken dat is ook zo. Soms heb ik er ook wel eens wat tussen dat ik denk wat moet ik er mee doen maar dan accepteer ik het niet en denk ik de volgende keer beter. 

En nee data zou zeker niet altijd selecteerbaar moeten zijn dat is maar net hoe het uitkomt. 

Maar goed als je vindt dat je bij iemand meer beloond wordt moet je zeker de overweging nemen om over te stappen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen