annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange Badges

Topic gestart op: 02-05-20 11h13

Antwoorden: 7 antwoorden

TiffanyW
Gewaardeerd verkenner

Orange Badges

OPGELOST

Ik kocht overlaatst een gsm via de webshop van orange. Ik had verwacht dat er bij mijn badges de badge "Orange Phone" zou worden geactiveerd, dit is nog niet het geval. Iemand een idee hoelang het duurt voordat deze badge wordt geactiveerd? 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@TiffanyW  ligt er aan WAT voor toestel je hebt gekocht. 

De badge Orange foon is als je het MERK Orange gsm koopt. Dus als je een ander toestel / merk gekocht hebt heb je die badge niet. Moest je het MERK Orange hebben gekocht dan kan het ff duren voor je die badge krijgt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
Cdt24801
Wijze
Wijze

Dit is een vergissing die velen begaan. Tja, begrijpend lezen .... Men neemt de tijd niet meer om kalm en rustig alles te lezen ...

Het staat er duidelijk vermeld: een  Orange Phone. Dat is dus geen iPhone, geen Samsung phone, geen Huawei phone ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


TiffanyW
Gewaardeerd verkenner

Ik kan heus wel begrijpend lezen hoor, als leerkracht die o.a. Nederlands geeft. Ik kon geen uitleg lezen bij de badges op mijn gsm, dus ik dacht dat het ging om een gsm kopen bij Orange, heeft dus niet veel met begrijpend lezen te maken, maar met onvoldoende informatie hebben 🙂 tja, maakt me niet uit dat het niet is, heb een gsm goedkoper gekocht dan ergens anders en een heb ook een voordeliger abonnement, dus ik ben gelukkig.. 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@TiffanyW  schreef:

... knip ... dus ik ben gelukkig.. 


Da's het voornaamste 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen