annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange Thank You - 10j - 15j - 20j cadeau's

Topic gestart op: 16-12-24 22h31

Antwoorden: 5 antwoorden

Suf
Aspirant verkenner

Orange Thank You - 10j - 15j - 20j cadeau's

Op de site vind ik het volgende terug betreft orange thank you bij langdurige trouw aan Orange:

Vanaf je tiende jaar krijg je, boven op je bioscooptickets, een cadeau naar keuze: een abonnement voor een streamingplatform van luisterboeken en audiocontent of een beautyproduct*.

Vanaf 15 jaar: boven op je bioscooptickets krijg je een cadeau naar keuze: een theekistje of een wijnkist.

==> Ik denk niet dat ik ooit zoiets gekregen heb, iemand al wel? Ik probeer steeds de kadotjes voor verjaardag etc in ontvangst te nemen. En ik meen ooit eens tijdelijk van roularta group een beperkt abo te hebben gehad. Maar wijn of thee heb ik zeker nog niet gezien. Iemand al wel?

Labels (2)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Gregory
Wijze
Wijze

Ergens in 2016 is de naam van Mobistar veranderd in Orange.  

Wanneer het programma Orange thank you gelanceerd is weet ik niet - maar zal zeker erna zijn.  Mobistar Thank You nergens tegengekomen.

Sommige badges starten maar vanaf een bepaalde datum ( in 2022 of 2023)

Je kunt eens zien in My Orange hoelang je al klant bent.  My Orange, Orange Thank You, bovenaan

Suf
Aspirant verkenner

Je kan een loyalty check doen door LOYAL te zenden naar 8790 en dan geeft dat 2004 aan, 20j dus. Het zou wat sneu zijn als orange zelf voorstelt deze handeling te doen, als blijkt dat het niet de correcte info weergeeft.

Om te achterhalen sinds wanneer je klant bent, sms LOYAL naar het gratis nummer 8790 en je ontvangt de datum waarop je Orange-klant bent geworden. 

https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-thank-you/exclusieve-voordelen

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Suf  een goedemorgen.

Ik zou het niet weten zolang ben ik er nog niet bij.

En kan je me ook vermelden op welke site?

Tag2023.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen