Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-12-22 13h35
Antwoorden: 30 antwoorden
Ugh Allemaal!
Zoals je weet komen de feestdagen snel dichterbij!
Totem is daarom verheugd om aan te kondigen dat we momenteel een Orange Thank You campagne aanbieden tot 20/12/2022 inbegrepen 😊.
We stellen je verschillende acties voor 😉 je vindt ze hieronder:
- Een Orange Thank You geschenk voor mobiele klanten, dit geschenk kan worden gevalideerd via jouw My Orange App of jouw Customer Zone in de OTY zone.
- Afhankelijk van jouw trouw heb je de keuze uit verschillende geschenken (GB, belminuten, partnergeschenken zoals koekjes, schoonheidsproducten, chocolade, een fles wijn...).
- Mogelijkheid om een donatie te doen om de digitalisatie te promoten en ter ondersteuning van de vluchtelingen. Dit zou met een van deze twee NGO's zijn (http://www.bxlrefugees.be/ & https://blenders.be/). Orange Thank You doneert dan vervolgens het ingezamelde bedrag aan elke NGO!
Totem hoopt dat je geniet van deze geschenken!
Vertel ons gerust welk cadeau je hebt gekozen 😉.
Geniet ervan en fijne feestdagen!
Totem
Volledig mee eens dat dit raar is maar helaas geen uitzondering…
Aan wie gaat U dit doorgeven daar dit nog steeds niet opgelost is op dit moment!
Of verwacht Orange dat ik blijf bellen tot ik aan 20-25 keer zit?
Dit zijn ook bijna de exacte woorden van de klantendienst:” ik geef het door aan de juiste dienst”, daar stopt telkens het verhaal….
Misschien geen slecht plan voorgaande acties correct af te handellen alvorens nieuwe te starten...
Opnieuw een andere manier om op een x-aantal klanten geld te verdienen? 🙂
Er zijn klanten die hun geschenken nog niet hebben ontvangen van een vorige actie.
Ingaan op acties / promoties gaat tot er effectief iets moet “gegeven” worden, dan zijn er gigantisch veel fouten met het systeem ineens. (Toevallig)
als er bij elke actie een aantal klanten mogen betalen zonder jullie iets als tegenprestatie geven is dit toch mooi extra verdiend 🙂
Als je een probleem hebt met een cadeau, moet je contact opnemen met de klantenservice die je zal helpen een oplossing te vinden. Als de code bijvoorbeeld niet meer geldig is, krijg je een nieuwe code...