Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-12-22 13h35
Antwoorden: 30 antwoorden
Ugh Allemaal!
Zoals je weet komen de feestdagen snel dichterbij!
Totem is daarom verheugd om aan te kondigen dat we momenteel een Orange Thank You campagne aanbieden tot 20/12/2022 inbegrepen 😊.
We stellen je verschillende acties voor 😉 je vindt ze hieronder:
- Een Orange Thank You geschenk voor mobiele klanten, dit geschenk kan worden gevalideerd via jouw My Orange App of jouw Customer Zone in de OTY zone.
- Afhankelijk van jouw trouw heb je de keuze uit verschillende geschenken (GB, belminuten, partnergeschenken zoals koekjes, schoonheidsproducten, chocolade, een fles wijn...).
- Mogelijkheid om een donatie te doen om de digitalisatie te promoten en ter ondersteuning van de vluchtelingen. Dit zou met een van deze twee NGO's zijn (http://www.bxlrefugees.be/ & https://blenders.be/). Orange Thank You doneert dan vervolgens het ingezamelde bedrag aan elke NGO!
Totem hoopt dat je geniet van deze geschenken!
Vertel ons gerust welk cadeau je hebt gekozen 😉.
Geniet ervan en fijne feestdagen!
Totem
Waarom ? Omdat ik niet meehuil met de wolven ?
ik vertel gewoon de waarheid
Over and out, @Goriske1993
Als het daar stopt zul je mij niet horen. (U komt zeer arrogant over!)
Of zullen we Uw reactie m.b.t. vakantiedagen eens terug bekijken? 🙂
Ik vind het oprecht ferm dat hier mensen U proberen te helpen, enkel laat het uit de hoogte doen en arrogante opmerkingen achterwegen. (hier hebben klanten geen boodschap aan, zeker rekening houdend dat ze iets nodig hebben van Orange en niet omgekeerd.)
@Goriske1993 goedemorgen,
dan ga ik ook als laatste een antwoord geven volgens mij!
Als jij zo een taal gebruikt aan de telefoon zoals je hier schrijft kan ik goed geloven
dat je uren, dagen wachten moet.
Succes.
Ik ben steeds beleefd / vriendelijk aan de telefoon als ik correct behandeld wordt.
Dat jullie arrogant en incapabel zijn kan ik niet aan doen.
Spijtig om te zeggen maar dit platform heeft zo goed als geen nut, het enige dat gebeurd is op echte problemen steeds excuses zoeken op de focus van het probleem weg te houden.
vraag me ook nog steeds af welke taal erover is volgens u??
Misschien kan U mij rapporteren dan 😉
sorry om dit te lezen 😞
Het is raar... 10 keer... Als het weer gebeurt, laat het ons dan weten. Ik zal de boodschap doorgeven