annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange Thank You : End Of Year !!

Topic gestart op: 06-12-22 13h35

Antwoorden: 30 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Orange Thank You : End Of Year !!

Ugh Allemaal!

Zoals je weet komen de feestdagen snel dichterbij!

Totem is daarom verheugd om aan te kondigen dat we momenteel een Orange Thank You campagne aanbieden tot 20/12/2022 inbegrepen 😊.

We stellen je verschillende acties voor 😉 je vindt ze hieronder:

- Een Orange Thank You geschenk voor mobiele klanten, dit geschenk kan worden gevalideerd via jouw My Orange App of jouw Customer Zone in de OTY zone.

- Afhankelijk van jouw trouw heb je de keuze uit verschillende geschenken (GB, belminuten, partnergeschenken zoals koekjes, schoonheidsproducten, chocolade, een fles wijn...).

- Mogelijkheid om een donatie te doen om de digitalisatie te promoten en ter ondersteuning van de vluchtelingen. Dit zou met een van deze twee NGO's zijn (http://www.bxlrefugees.be/ & https://blenders.be/). Orange Thank You doneert dan vervolgens het ingezamelde bedrag aan elke NGO!

 

Totem hoopt dat je geniet van deze geschenken!

Vertel ons gerust welk cadeau je hebt gekozen 😉.

Geniet ervan en fijne feestdagen!

Totem

Totem_0-1670330109989.jpeg

 

Labels (1)
30 ANTWOORDEN 30
Gregory
Wijze
Wijze

Waarom ?  Omdat ik niet meehuil met de wolven ?

ik vertel gewoon de waarheid

Over and out, @Goriske1993 

0 pluimen
Goriske1993
Ervaren verkenner

Als het daar stopt zul je mij niet horen. (U komt zeer arrogant over!) 

Of zullen we Uw reactie m.b.t. vakantiedagen eens terug bekijken? 🙂 

Ik vind het oprecht ferm dat hier mensen U proberen te helpen, enkel laat het uit de hoogte doen en arrogante opmerkingen achterwegen. (hier hebben klanten geen boodschap aan, zeker rekening houdend dat ze iets nodig hebben van Orange en niet omgekeerd.) 

 

 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Goriske1993 goedemorgen,

dan ga ik ook als laatste een antwoord geven volgens mij!

Als jij zo een taal gebruikt aan de telefoon zoals je hier schrijft kan ik goed geloven

dat je uren, dagen wachten moet.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Goriske1993
Ervaren verkenner

Ik ben steeds beleefd / vriendelijk aan de telefoon als ik correct behandeld wordt.

Dat jullie arrogant en incapabel zijn kan ik niet aan doen. 

Spijtig om te zeggen maar dit platform heeft zo goed als geen nut, het enige dat gebeurd is op echte problemen steeds excuses zoeken op de focus van het probleem weg te houden. 

vraag me ook nog steeds af welke taal erover is volgens u?? 

Misschien kan U mij rapporteren dan 😉 

 

 

0 pluimen
RizlaineB
Community Manager
Community Manager

@Goriske1993 ,

sorry om dit te lezen 😞
Het is raar... 10 keer... Als het weer gebeurt, laat het ons dan weten. Ik zal de boodschap doorgeven

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen