Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-12-22 13h35
Antwoorden: 30 antwoorden
Ugh Allemaal!
Zoals je weet komen de feestdagen snel dichterbij!
Totem is daarom verheugd om aan te kondigen dat we momenteel een Orange Thank You campagne aanbieden tot 20/12/2022 inbegrepen 😊.
We stellen je verschillende acties voor 😉 je vindt ze hieronder:
- Een Orange Thank You geschenk voor mobiele klanten, dit geschenk kan worden gevalideerd via jouw My Orange App of jouw Customer Zone in de OTY zone.
- Afhankelijk van jouw trouw heb je de keuze uit verschillende geschenken (GB, belminuten, partnergeschenken zoals koekjes, schoonheidsproducten, chocolade, een fles wijn...).
- Mogelijkheid om een donatie te doen om de digitalisatie te promoten en ter ondersteuning van de vluchtelingen. Dit zou met een van deze twee NGO's zijn (http://www.bxlrefugees.be/ & https://blenders.be/). Orange Thank You doneert dan vervolgens het ingezamelde bedrag aan elke NGO!
Totem hoopt dat je geniet van deze geschenken!
Vertel ons gerust welk cadeau je hebt gekozen 😉.
Geniet ervan en fijne feestdagen!
Totem
@Goriske1993 schreef:
Daar is het ook stil in alle talen.
Hier zit, buiten een moderator, niemand van Orange @Goriske1993
Allemaal klanten hier - er is hier geen opvolging van problemen door Orange - in je geval kunnen we niet veel meer zeggen dan met Orange contact op te nemen
"
er is hier geen opvolging van problemen door Orange -"
Om heeft eerlijk en rechtuit te zijn is dit er nergens bij Orange met alle ervaringen die ik ondertussen heb... 🙂
@Gregory ,
dit kan allemaal kloppen, toch is dit een site van en onderhouden door orange...
Ik snap dat jullie klanten zijn maar daar heb ik geen boodschap aan.
Bij problemen en/of vragen stuur de officiele site van Orange U naar hier. (of U dit nu graag heeft of niet...)
Dit ten zijde, ik blijf alle socials vol posten tot mijn probleem opgelost is. (in de hoop dat ze mij kots beu worden 🙂 )
Is dit een correcte manier, nee maar de enige piste die te bewandelen is bij Orange.
""
in je geval kunnen we niet veel meer zeggen dan met Orange contact op te nemen
""
Dit haalt totaal niets uit.
- Uren in de vuilbak gooien
- Ze gingen me al 4 keer binnen de 24u terugbellen...
@Goriske1993 schreef:
@Gregory ,
Dit ten zijde, ik blijf alle socials vol posten tot mijn probleem opgelost is. (in de hoop dat ze mij kots beu worden 🙂 )
Be my guest
Als er een optie was om een negatieve "Pluim' te geven had U er de laatste dagen toch al enkele gehad door Uw arogante antwoorden. 🙂 (en niet alleen bij/door mij)