Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-02-25 20h18
Antwoorden: 3 antwoorden
Hallo
Voor mijn verjaardag had ik gekozen voor het ontvangen van een Migino Gift Box. Ik heb dit geaccepteerd op 20.01.2025. In de mail die ik ontving stond het volgende:
"Beste klant,
Hartelijk dank voor het inbrengen van uw gegevens. Uw geschenkdoos wordt verstuurd en kan u over enkele dagen in uw brievenbus verwachten.
In geval van vragen omtrent de levering van uw geschenkdoosje, gelieve ons te contacteren via info@migino.be
Veel smaakplezier alvast!
Met vriendelijke groeten,"
Ondertussen heb ik met Migino terug contact opgenomen, daar ik nog niets ontvangen heb. Echter blijft deze mail eveneens onbeantwoord.
Heeft er nog iemand dit besteld via Orange Thank You? Wat is jullie ervaring?
Dankjewel
Groetjes
Marleen
Vervelend dat je jouw Migino Gift Box nog niet ontvangen hebt en dat je geen antwoord krijgt op je mail. Misschien kun je proberen nogmaals contact op te nemen met Migino via hun website of sociale media? Soms reageren bedrijven daar sneller dan via e-mail?
Heb zelf al verschillende keren wat gekregen via Orange Thank you en besteld. Koekjes en chocolade ook al besteld en altijd geleverd gekregen.
Ja het kan ff duren voor het is verstuurd en ontvangen maar het komt wel uiteindelijk. Zou toch nog ff geduld hebben anders nog eens een reminder sturen per email misschien dat ze dan wel antwoorden.
Weet ook dat Orange hier zelf niks mee te maken heeft met deze leveringen. De betreffende partner en Orange werken enkel samen maar het bestellen is bij die partner en de levering gebeurd ook vanuit die partner.
Dankjewel Patrick voor je reactie.
Ik bekijk het nog even.
Groetjes
Marleen
Gebruiker | Aantal |
---|---|
28 | |
10 | |
7 | |
7 | |
7 |