annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange Thank You

Topic gestart op: 08-11-19 16h04

Antwoorden: 12 antwoorden

Cde
Ervaren verkenner

Orange Thank You

OPGELOST

Beste,

 

ik heb net een email gekregen van Orange Thank You, met hierin de melding van een gratis filmticket. Weet er iemand wat je hiermee moet doen?

Ik las dat je een tweede erbij moet kopen, mag je deze tickets dat gebruiken op twee verschillende dagen?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

U, en alle anderen, begrijpen wel, dat het lastig is te horen, dat we een geschenkje krijgen, namelijk een gratis filmticket, voor eventueel je vrouw/man of partner, die reeds een jaar geleden is overleden. Ik wil dit gerust doen, maar dan word ik door het gerecht aangeklaagd omdat ik grafschennis pleeg. Men kan gerust zeggen, bijvoorbeeld, 5 euro of 10 euro korting bij aankoop van 2 tickets, maar als men meegeeft, één ticket kopen en één ticket gratis voor je overleden vrouw ??? 

 

WIJ EISEN  :

- ANDERE CADEUA'S

- OFWEL GEEN CADEAU'S MEER

Ugh @Cde,

Totem vind het jammer dat je je cadeau niet leuk vind, maar kan het wel verstaan. Met Orange Thank You, krijg je nog andere cadeau's zoals gratis GB, kortingen en toegang naar Orange-events. Onze Orange Thank You dienst doet zijn best om cadeau's te vinden die voor alle onze klanten passen. De meeste zijn zeker blij hiermee, maar het kan zijn dat sommigen dit niet leuke vinden :s

De cadeau's worden regelmatig veranderd door het team, hopelijk zal je je volgende cadeau leuker vinden.

Totem's zonnegroeten,

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 ANTWOORDEN 12
Cde
Ervaren verkenner

Is eigenlijk zuiver geldklopperij, zoals gewoonlijk? Ik word "verplicht" om een ticket te kopen, om gebruik te maken van het cadeau, maar dan krijg ik een ticket gratis die ik toch moet weggooien, tenzij ik mij in twee spits om er gebruik van te maken? Als ik mij niet in twee splits, heb ik dus een ticket voor de vuilbak, en heb ik dus een cadeau, waarvoor ik een vuilniszak moet kopen, weeral voordeel voor de overheid ??? Welk stom cadeau is dit eigenlijk? Dit is eigenlijk al reden genoeg om GEEN klant meer te willen zijn, en om te veranderen van oiperator? Als men geen cadeau geeft, tot daar aan toe, maar met dit cadeau, is dit eigenlijk lachen met allenstaanden?

patrick2
Wijze
Wijze

@Cde  u hebt ook geen nekel verplichtiing om dit cadeau te gebruiken. Ik zelf ben 2 jaar klant en heb nog nooit hier gebruik van gemaakt want ik heb er geen behoefte aan om naar de film te gaan. Heb wel al andere cadeau's gehad waar ik wel iets aan heb en heb deze dan ook geaccepteerd. Dus het staat u volkomen vrij om deze wel of niet te accepteren het is ook maar een gebaar vanuit Orange. Bij andere operatoren zijn er geen cadeau's als bedankje voor de klant.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cde
Ervaren verkenner

Klopt volledig, maar toch vind ik dit een waardeloos cadeau, waar men in feite de klant mee uitlacht. Ik heb ook een voorstel voor ALLE klanten van Orange. Als men een renovatie uitvoerd van zijn/haar woning, bij gelijk welke aannemer, krijgt deze een cadeau van mij. Deze krijgt een porsche cadeau, zelfs al is deze geen klant bij mij. Iedereen die een factuur kan voorleggen voor renovatiewerken aan zijn of haar woning, ter waarde van één milard euro, mag gratis een porsche gaan kopen op mijn rekeing, enkel mag de koper ook zelf geen rijbewijs bezitten, en mag de betsuurder niet ouder zijn dan zes jaar ... Kom gerust langs om de factuur voor te leggen ...

Leden met de meeste pluimen