annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange Thank you badge updaten niet

Topic gestart op: 23-10-19 13h53

Antwoorden: 27 antwoorden

Rien2002
Aspirant verkenner

Orange Thank you badge updaten niet

Ik probeer een cadeau te krijgen door badges te behalen, maar ik heb nu de Orange cloud gedaan. Maar ik krijg deze badge maar niet op de app...

Hoe kan ik dit oplossen?

Labels (1)
27 ANTWOORDEN 27
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik probeer een cadeau te krijgen door badges te behalen, maar ik heb nu de Orange cloud gedaan. Maar ik krijg deze badge maar niet op de app...

Hoe kan ik dit oplossen?

Ugh @Rien2002,

Het kan inderdaad een beetje tijd nemen voordat je je badges krijgt.
Als je niets hebt na een week kan je altijd contact nemen met onze webcare stamleden of onze customer care stamleden. Ze kijken het graag na voor je.

Totem"s zonnegroeten !

Totem

Celien
Aspirant verkenner

Het kan soms weken of een maand duren voordat je de badge krijgt. Bij Orange Cloud kan het zijn dat je het ook actief moet gebruiken voordat je de badge in ontvangst kan nemen. Veel succes verder!

Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik heb gisteren een messenger bericht terug gekregen (eindelijk antwoord): er is momenteel een "incident" met het badge systeem. Men werkt eraan.

Dus ... nog even geduld (een beetje meer dan gewoonlijk Smiley Tong) en het komt in orde.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


CedricP
Aspirant verkenner

Zelfde probleem, reeds een week visual voice geactiveerd, nog steeds geen badge te zien

Leden met de meeste pluimen