annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange Thank you badge updaten niet

Topic gestart op: 23-10-19 13h53

Antwoorden: 27 antwoorden

Rien2002
Aspirant verkenner

Orange Thank you badge updaten niet

Ik probeer een cadeau te krijgen door badges te behalen, maar ik heb nu de Orange cloud gedaan. Maar ik krijg deze badge maar niet op de app...

Hoe kan ik dit oplossen?

Labels (1)
27 ANTWOORDEN 27
Cdt24801
Wijze
Wijze


@CedricP  schreef:

Zelfde probleem, reeds een week visual voice geactiveerd, nog steeds geen badge te zien


Zoals ik reeds iets eerder op een andere vraag gepost heb: ik heb van Orange het bericht gekregen dat er momenteel een "incident" is met het badgesysteem waardoor een en ander vertraging oploopt.

Het klassieke geduld dat men bij Orange nodig heeft zal hier dus een beetje meer aangesproken moeten worden ..

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


CedricP
Aspirant verkenner

Gisteren hetzelfde bericht gekregen op messenger, ze proberen het incident zo snel mogelijk op te lossen stond er

Cdt24801
Wijze
Wijze

Ja, we zullen allemaal nog een beetje (veel?) moeten wachten .... Gefrustreerde smiley

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@CedricP  die badge krijgt u wel maar geduld is een schone zaak bij Orange. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


mija
Aspirant verkenner

Ik heb me ook aangemeld bij tribe als verkenner, maar er beweegt niks op mijn app. Idd geduld is blijkbaar een mooie deugd bij orange. 

Leden met de meeste pluimen