Orange Thank You
Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Cdt24801
Ervaren sjamaan

Re: Orange Thank you badges

@Tiptronic 

Inderdaad, er hangt heel veel af van de persoon die je aan de lijn krijgt. Er zitten inderdaad heel hulpvaardige, vriendelijke en deskundige mensen tussen. Maar helaas zijn ze niet allemaal zo. Maar laat het een troost wezen, dat is bij alle klantendiensten van de concurrentie evenzeer het geval.

Je moet een beetje geluk hebben en desnoods meerdere keren bellen na een minder "goeie" aan de lijn gehad te hebben.

Tiptronic
Ervaren verkenner

Inderdaad ook een voordeel dat 5000 een gratis nummer is, tegenover andere providers waar je meer geld verliest aan uw telefoonkosten dan de product waarover je had gebeld.Smiley LOL

0 pluimen
Cdt24801
Ervaren sjamaan

Daarnet antwoord gehad via messenger.  Uiteindelijk.  Een dossier werd opgemaakt.

0 pluimen
Tiptronic
Ervaren verkenner

Tegen mij werd aan de lijn verteld dat ik een bericht ging ontvangen met de badges, maar nog steeds niet. Evenwel nog niets op FB.

0 pluimen
patrick2
Gewaardeerde sjamaan

Op FB is het een beetje druk met de verwerking hiervan. Ik heb ook een bericht gedaan en er werd ook een dossier op gemaakt. Geduld loont wel maar het duurd wat langer als men misschien gewent is. 

KJ
Aspirant genezer

Hallo,

Normaal zou het tegen eind deze week opgelost moeten zijn hebben ze mij gezegt , helaas tot op heden nog niet in orde.

Groetjes,

KJ

Cdt24801
Ervaren sjamaan

@KJ 

Tja, als het probleem dieper ligt dan gedacht kan het wel even duren ... Zeker wanneer men van andere diensten afhankelijk is voor de implementatie. Dit forum bvb wordt geleverd door Khoros, en als daar iets aan scheelt, dat kan Orange niet zelf oplossen ....

KJ
Aspirant genezer

Hallo,

Geduld hebben zeker?

Groetjes,

KJ

patrick2
Gewaardeerde sjamaan

@KJ  zoals gewoonlijk Smiley Erg vrolijk

Cdt24801
Ervaren sjamaan

Een dossier werd opgemaakt ... maar het schiet niet echt op hé ... Nog steeds niets te zien in de klantenzone of de app ... Zoals gewoonlijk is veel geduld hebben de sleutel tot de oplossing ... En af en toe nog eens porren ...

Leden met de meeste pluimen