Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-10-19 14h20
Antwoorden: 28 antwoorden
Aan iedereen die de afgelopen dag of 24 uur de My Orange app hebben geupdate , er zit een kleine fout in. Voordat iedereen ineens allerlei posts gaat zetten , heb gemerkt dat de Orange Thank you badges niet geupdate zijn. Heb dit gezien en er zijn al twee posts over geweest dat dit een probleem is. Dus wanneer u de update gedaan heeft en u ziet dat er bepaalde Thank you badges niet bij staan wacht in dat geval 24 uur en kijk daarna nog eens. Moest er niks veranderd zijn ,dus u ziet nog niks staan, is het beste om met het webcare team contact op te nemen. Heb deze tip van de moderator hier. Stuur via facebook messenger of twitter een bericht en zij maken een dossier op en dan wordt dat probleem opgelost.
Hallo,
Klopt ik zou bv mijn data badge al lang moeten hebben ( 100GB ) maar op heden nog altijd niets 😞
Groetjes,
KJ
We zijn bijna een maand verder en nog steeds niets.. Online in klantenzone zijn ze wel zichtbaar.
@Tiptronic schreef:
We zijn bijna een maand verder en nog steeds niets.. Online in klantenzone zijn ze wel zichtbaar.
Ook in de online versie van mijn klantenzone, nog steeds niets te zien van de ontbrekende badges
@Tiptronic Heb geduld want dat is nodig bij Orange. Komt vanzelf in orde.
Inderdaad, er hangt heel veel af van de persoon die je aan de lijn krijgt. Er zitten inderdaad heel hulpvaardige, vriendelijke en deskundige mensen tussen. Maar helaas zijn ze niet allemaal zo. Maar laat het een troost wezen, dat is bij alle klantendiensten van de concurrentie evenzeer het geval.
Je moet een beetje geluk hebben en desnoods meerdere keren bellen na een minder "goeie" aan de lijn gehad te hebben.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
3 | |
2 | |
2 | |
2 |