Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-10-19 14h20
Antwoorden: 28 antwoorden
Aan iedereen die de afgelopen dag of 24 uur de My Orange app hebben geupdate , er zit een kleine fout in. Voordat iedereen ineens allerlei posts gaat zetten , heb gemerkt dat de Orange Thank you badges niet geupdate zijn. Heb dit gezien en er zijn al twee posts over geweest dat dit een probleem is. Dus wanneer u de update gedaan heeft en u ziet dat er bepaalde Thank you badges niet bij staan wacht in dat geval 24 uur en kijk daarna nog eens. Moest er niks veranderd zijn ,dus u ziet nog niks staan, is het beste om met het webcare team contact op te nemen. Heb deze tip van de moderator hier. Stuur via facebook messenger of twitter een bericht en zij maken een dossier op en dan wordt dat probleem opgelost.
@Anonymous
Tja, als het probleem dieper ligt dan gedacht kan het wel even duren ... Zeker wanneer men van andere diensten afhankelijk is voor de implementatie. Dit forum bvb wordt geleverd door Khoros, en als daar iets aan scheelt, dat kan Orange niet zelf oplossen ....
Hallo,
Geduld hebben zeker?
Groetjes,
KJ
Een dossier werd opgemaakt ... maar het schiet niet echt op hé ... Nog steeds niets te zien in de klantenzone of de app ... Zoals gewoonlijk is veel geduld hebben de sleutel tot de oplossing ... En af en toe nog eens porren ...