Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-01-20 17h49
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo iedereen,
Ik kreeg voor mijn verjaardag een code om een pakket te bestellen maar als ik deze code wil ingeven zegt de website dat deze niet bestaat. Hoe los ik dit op?
Groetjes
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Angelixje weet wel dat uw code 1 maand geldig is dus u heeft niet eeuwig de tijd om het te gebruiken.
Moest het korter als een maand geleden zijn zou ik de klantendienst eens bellen de 5000. Zij zullen daar een oplossing voor moeten hebben want wij kunnen ook niet zien wat er fout loopt.
Alles was correct en had zo 2 orange Thank you cadeaus. Ik heb contact opgenomen met de website ook want blijkbaar ging het niet als ik me ging inloggen als bestaande klant bij de webshop. Niks meer terug gehoord en nu ook geen 2 cadeaus kunnen ontvangen. 😞
Toch bedankt voor jullie reacties!
@Angelixje weet wel dat uw code 1 maand geldig is dus u heeft niet eeuwig de tijd om het te gebruiken.
Moest het korter als een maand geleden zijn zou ik de klantendienst eens bellen de 5000. Zij zullen daar een oplossing voor moeten hebben want wij kunnen ook niet zien wat er fout loopt.
Het antwoord hierboven is helemaal correct, maar er is nog een mogelijkheid: ben je 100% zeker dat je de code juist hebt ingegeven? Een O verwisselen met een 0 of een hoofdletter I (ie) met een kleine letter l (el) en van die dingen ....
Alles was correct en had zo 2 orange Thank you cadeaus. Ik heb contact opgenomen met de website ook want blijkbaar ging het niet als ik me ging inloggen als bestaande klant bij de webshop. Niks meer terug gehoord en nu ook geen 2 cadeaus kunnen ontvangen. 😞
Toch bedankt voor jullie reacties!
@Angelixje schreef:
Alles was correct en had zo 2 orange Thank you cadeaus. Ik heb contact opgenomen met de website ook want blijkbaar ging het niet als ik me ging inloggen als bestaande klant bij de webshop. Niks meer terug gehoord en nu ook geen 2 cadeaus kunnen ontvangen. 😞
Toch bedankt voor jullie reacties!
Dan zou ik toch nog eens de klantendienst contacteren. Bij voorkeur schriftelijk, dan heb je een spoor, dus messenger of twitter.