annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange Thankyou code niet meer geldig

Topic gestart op: 02-01-20 17h49

Antwoorden: 4 antwoorden

Angelixje
Gewaardeerd verkenner

Orange Thankyou code niet meer geldig

OPGELOST

Hallo iedereen,

 

Ik kreeg voor mijn verjaardag een code om een pakket te bestellen maar als ik deze code wil ingeven zegt de website dat deze niet bestaat. Hoe los ik dit op? 

Groetjes

Labels (1)
0 pluimen
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@Angelixje  weet wel dat uw code 1 maand geldig is dus u heeft niet eeuwig de tijd om het te gebruiken.

Moest het korter als een maand geleden zijn zou ik de klantendienst eens bellen de 5000. Zij zullen daar een oplossing voor moeten hebben want wij kunnen ook niet zien wat er fout loopt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Angelixje
Gewaardeerd verkenner

Alles was correct en had zo 2 orange Thank you cadeaus. Ik heb contact opgenomen met de website ook want blijkbaar ging het niet als ik me ging inloggen als bestaande klant bij de webshop. Niks meer terug gehoord en nu ook geen 2 cadeaus kunnen ontvangen. 😞 

Toch bedankt voor jullie reacties!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@Angelixje  weet wel dat uw code 1 maand geldig is dus u heeft niet eeuwig de tijd om het te gebruiken.

Moest het korter als een maand geleden zijn zou ik de klantendienst eens bellen de 5000. Zij zullen daar een oplossing voor moeten hebben want wij kunnen ook niet zien wat er fout loopt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Angelixje 

Het antwoord hierboven is helemaal correct, maar er is nog een mogelijkheid: ben je 100% zeker dat je de code juist hebt ingegeven?  Een O verwisselen met een 0 of een hoofdletter I (ie) met een kleine letter l (el) en van die dingen ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Angelixje
Gewaardeerd verkenner

Alles was correct en had zo 2 orange Thank you cadeaus. Ik heb contact opgenomen met de website ook want blijkbaar ging het niet als ik me ging inloggen als bestaande klant bij de webshop. Niks meer terug gehoord en nu ook geen 2 cadeaus kunnen ontvangen. 😞 

Toch bedankt voor jullie reacties!

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Angelixje  schreef:

Alles was correct en had zo 2 orange Thank you cadeaus. Ik heb contact opgenomen met de website ook want blijkbaar ging het niet als ik me ging inloggen als bestaande klant bij de webshop. Niks meer terug gehoord en nu ook geen 2 cadeaus kunnen ontvangen. 😞 

Toch bedankt voor jullie reacties!


Dan zou ik toch nog eens de klantendienst contacteren. Bij voorkeur schriftelijk, dan heb je een spoor, dus messenger of twitter.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen