annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange thank you

Topic gestart op: 08-11-19 17h04

Antwoorden: 16 antwoorden

Mattisvd
Aspirant scout

Orange thank you

Goed systeem

Labels (1)
16 ANTWOORDEN 16
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Is zeer goed dit systeem , zouden idd meer operatoren mogen volgen, denk dat Orange dit alleen doet?

 

Groetjes,

KJ

Movieman
Aspirant genezer

Toch even de bedenking dat ik sommige badges nog moet halen volgens Orange thank you doch reeds lang zou moeten hebben zoals de badge van Love (bijna 1 jaar en een half klant met Love trio) en de badge van scout spreekt voor zich. Dus zou ik nog 1 badge moeten halen voor volgende cadeautje. De vraag is wanneer gaat men dat weer aanpassen ze hebben mijn gedacht toch al meer dan tijd gehad. Men weet wat ik heb maar wordt niet aangepast zodat ik hieromtrent ook promoties zou kunnen hebben.(dossier aangemaakt men gaat me bellen doch dat kennen we dus al) Hopen dat de Sint langs komt dit jaar 🎁

 

Sveke
Leidende verkenner

Ja dat klopt. Bij mij ontbreken er ook enkele badges. 😟

0 pluimen
Cyclon
Gewaardeerd verkenner

Zijn alle badges nog wel verkrijgbaar?  Heb bvb visual voicemail, maar geen badge gekregen.  Ook niet voor scout.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Cyclon 

Ja tuurlijk, het is niet zo dat er badges uitgeput kunnen geraken. Hoogstens kunnen ze vergeten er u eentje te geven ...

Voor die Visual Voicemail, is dat al lang actief? Want je moet wel het nodige geduld aan de dag leggen.

Voor die badge Tribe Scout: je bent nog maar een dik uur Triber, je zal toch iets meer geduld aan de dag moeten leggen hoor .. Zo rap gaat het allemaal niet .... Op enkele dagen zou je toch moeten tellen om die badge te zien verschijnen in uw klantenzone.

Tussen haakjes, welkom op Tribe hé 😋

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen