Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-11-19 17h04
Antwoorden: 16 antwoorden
Visual voicemail toch al een maand of 2 actief ondertussen.
Qua "op" zijn : 'k dacht eerder in de aard van "actie stopgezet", of een tijdelijke actie, die nog altijd vermeld staat. Zo wordt voor die visual voicemail bvb verwezen naar een tutorial die ik niet heb gevonden. Heb het wel op een andere manier teruggevonden.
Badge voor nieuw zijn zou idd snel zijn, maar 'k veronderstel dat dat sowieso toch automatisch gaat. Bij Proximus zou ik me nog kunnen voorstellen dat daar, als ex-overheidsbedrijf, iemand op de knop moet drukken om iedere badge toe te kennen 😁
Bedankt voor de verwelkoming,
Cyclon
Er zijn reeds een heleboel klachten over het uitblijven de badges, zo ook van mijnentwege. En ik heb gisteren een antwoord gekregen dat er een "incident" is met het badge systeem en dat men tracht het zo snel mogelijk op te lossen.
@Cdt24801 wij zijn in blijde 🤰dus.🧐
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |