Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-02-23 18h53
Antwoorden: 1 antwoord
Ik mocht uit 6 games kiezen van ubisoft. Gisteren pas uitgekozen. Code gekopierd en ingevuld op de website daarna ingelogd op mijn account het scherm zei dat het gelukt was en nu kijk ik bij mijn games en zie ik er maar twee staan namelijk uno en just dance. (Deze had ik al). Wat nu? De website zegt dat de code al is gebruikt... ik kan de game nergens vinden. 😕
Wat vervelend voor je. Een zware teleurstelling. Ben je zeker van de omschrijving van je cadeau?
Kun je met de klantendienst geen contact opnemen en vragen aan de IT departement wat er gaande is en nagaan of er een bug is? Want op hun sebsite merk ik vaak fouten.
Het zou niet mogen maar er is helaas weinigs aan te foen denk ik dan eventueel contact op te nemen rn te vragrn voor andere dpelletjes ofwel ze te verkopen mss of iemand anders cadeau te geven?
Het spijt me dat ik je niet verder kan helpen maar ik raad aan in het vervolg screenshots te maken van ALLES! Zo kun je het bewijzen!
Gelukkige verjaardag alvast en veel succes!
Helen1