Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-12-19 19h23
Antwoorden: 2 antwoorden
Hoi .
Ik wil een toestel + abbon. Bestellen .. Maar heb nog een orange nummer die ik niet meer in mijn bezit heb .. Kan ik nieuwe nr (simkaart) aanvrage ? Zoja waar en hoe ?
Mvg kenny1405
Hoi .
Ik wil een toestel + abbon. Bestellen .. Maar heb nog een orange nummer die ik niet meer in mijn bezit heb .. Kan ik nieuwe nr (simkaart) aanvrage ? Zoja waar en hoe ?
Mvg kenny1405
Hallo @kenny1405,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
@kenny1405 moest het nummer heel recent opgezegd zijn dan kan u de klantendienst bellen en deze terug actief laten zetten. Maar met recent bedoel ik wel de afgelopen maand of zo he geen 6 maanden geleden want dan ligt dat nummer opnieuw in de pot voor andere klanten. Wat is de reden dat u het nummer niet meer in uw bezit heeft ?
Moest u er geen goesting in hebben alles te herstarten is het mogelijk voor een nieuw nummer aan te vragen. U kan online bestellen met een nieuw nummer plus een toestel. Eenmaal de keuze gemaakt is voor uw favoriete toestel dan kan u online bestellen. U krijgt uw simkaart thuis gestuurd met een brief met een activerings link. Op het moment dat u activeerd gaat uw nieuwe nummer direct te gebruiken zijn. Uw toestel kan een paar dagen later zijn , u moet er rekening mee houden dat het ongeveer twee werk dagen duurd voor uw nieuwe toestel geleverd wordt.
U kan ook naar een shop gaan en alles in orde laten maken , dan is alles direct actief en u heeft ook direct uw nieuwe gsm.