annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Cadeau niet gekregen !

Topic gestart op: 08-05-21 20h06

Antwoorden: 10 antwoorden

david41
Ervaren verkenner

Cadeau niet gekregen !

OPGELOST

@patrick2 @Josette @Cdt24801

Cdt24801 @Tinneke2 

Goede avond 

Heb een kado aanvaard van orange was een beautyset voor mannen maar nooit iets gehad wat moet ik nu doen

Screenshot_20210508-194644_My Orange.jpg

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

@david41 goedemiddag.

Wil jij een nieuw topic maken aub? 

Iedereen pent er maar doorheen.

Dank U.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Anonymous
Niet van toepassing

Je kan contact opnemen met Orange, maar ik vrees dat dit niet veel zal helpen. (eigen ervaring) Ben zelf al een jaar aan het wachten op een geschenk. Heb toen ook Orange gecontacteerd, maar ze verwezen mij door naar de verzender. Daarna niets meer gehoord. Ik heb het zo gelaten. Had geen tijd en zin meer om mijn energie daar nog in te steken.

Hopelijk komt het bij jou nog wel aan.

Succes

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@david41  Misschien 🤔 eens  bellen 📞 naar Orange of naar de winkel gaan en het dat uitleggen . Je geschenk zal je zeker krijgen .

Ik heb ook een tijdje moeten wachten en soms moet je wat geduld hebben en vermits het met de post verstuurd word kan het door drukte even duren .
De tip van @Cdt24801 misschien even eerst afwachten .

Hou ons zeker op de hoogte hoe het gegaan is 

fijne avond 

 

Cdt24801
Wijze
Wijze

Voor alle duidelijkheid: mijn vraag naar de moderatoren toe was om de titel aan te passen, niet om het probleem op te lossen. Dat is werk voor de klantendienst, niet voor de CM of moderator van Tribe. Laat dat duidelijk zijn.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801 Och sorry 😢 verkeerd begrepen zal er beter op letten Stef Mea Culpa 

fijne avond verder 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik heb het topic verplaatst. De titel kan ik echter niet aanpassen. eens vragen aan @NelsonM of @MustafaY of zij dit kunnen in orde brengen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen