annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Terug klant op zelfde nummer badges terug krijgen (indien mogelijk)

Topic gestart op: 26-08-19 15h16

Antwoorden: 1 antwoord

Anonymous
Niet van toepassing

Terug klant op zelfde nummer badges terug krijgen (indien mogelijk)

OPGELOST

Hallo,

 

Gezien ik terug klant ben bij Orange met men zelfde nummer als toen zou ik graag als het mogelijk is 2 badges terug willen, men Tribe badge & men Data badge ( ik had toen ik vertrok de 100GB badge bekomen)

Zou het mogelijk zijn dat ik deze terug kan krijgen?? ( Want ben al meer dan 2 weken terug klant en men Tribe badge is nog niet zichtbaar , ook al is men gsm nummer nog altijd in men profiel hier.

 

Groetjes,

KJ

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Die Tribe badge dat komt wel in orde. De data badge zul je opnieuw moeten verdienen vrees ik.

Ikzelf heb mijn zelfde nummer origineel als een van de eerste Mobistar klanten gekregen. Na meer dan 10 jaar om bepaalde redenen naar de concurrentie overgegaan;

Sedert enkele jaren opnieuw Orange klant, nog steeds hetzefde nummer. Ik ben ook met alles moeten herbeginnen van nul...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Die Tribe badge dat komt wel in orde. De data badge zul je opnieuw moeten verdienen vrees ik.

Ikzelf heb mijn zelfde nummer origineel als een van de eerste Mobistar klanten gekregen. Na meer dan 10 jaar om bepaalde redenen naar de concurrentie overgegaan;

Sedert enkele jaren opnieuw Orange klant, nog steeds hetzefde nummer. Ik ben ook met alles moeten herbeginnen van nul...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen