Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-02-20 21h49
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Al 11 jaar ben ik bij Orange. Nog nooit problemen gehad en altijd zeer tevreden over de service. De acties bij Orange Thank You zijn telkens heel interessant. Zo hangt al 6 jaar onze foto op canvas in ons huis. Dankjewel hiervoor Orange!
het enige wat ik me nog afvraag. Ik ben verbonden met het abonnement van mijn mama. Zij betaalt via domiciliering. Maar dat staat niet tussen mijn badges. Kan dat veranderd worden?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@tinejansseune eigenlijk heb je zelf het antwoord al gegegeven. Je mama betaald jou abonnement en jij ziet de badge niet staan tussen jou badges. Dat is normaal , wie de domicilieering op naam heeft staan verdient die badge en dat is je mama in dit geval dus dat is normaal.
Wel leuk om te lezen dat klanten worden beloond bij orange
Al 11 jaar ben ik bij Orange. Nog nooit problemen gehad en altijd zeer tevreden over de service. De acties bij Orange Thank You zijn telkens heel interessant. Zo hangt al 6 jaar onze foto op canvas in ons huis. Dankjewel hiervoor Orange!
het enige wat ik me nog afvraag. Ik ben verbonden met het abonnement van mijn mama. Zij betaalt via domiciliering. Maar dat staat niet tussen mijn badges. Kan dat veranderd worden?
Hallo @tinejansseune,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
@tinejansseune eigenlijk heb je zelf het antwoord al gegegeven. Je mama betaald jou abonnement en jij ziet de badge niet staan tussen jou badges. Dat is normaal , wie de domicilieering op naam heeft staan verdient die badge en dat is je mama in dit geval dus dat is normaal.
Hier hetzelfde, deze badge staat ook niet tussen de mijne.
Zal wel ooit gebeuren zeker?