Orange Thank You
Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Thank you Orange!

OPGELOST

Al 11 jaar ben ik bij Orange. Nog nooit problemen gehad en altijd zeer tevreden over de service. De acties bij Orange Thank You zijn telkens heel interessant. Zo hangt al 6 jaar onze foto op canvas in ons huis. Dankjewel hiervoor Orange! 
het enige wat ik me nog afvraag. Ik ben verbonden met het abonnement van mijn mama. Zij betaalt via domiciliering. Maar dat staat niet tussen mijn badges. Kan dat veranderd worden?

Labels (2)
7 ANTWOORDEN 7
Highlighted
Leidende sjamaan

@tinejansseune 

Dat kun je best eens via messenger aankaarten. Ten eertse heb je dan een spoor van uw vraag. Ten tweede kunnen de mensen van Orange desgevallend eerst rustig met elkaar overleggen alvorens te antwoorden. Met de telefoon sta je dan te koekeloeren met een wachtmuziekje aan uw oor.

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Leidende sjamaan

@tinejansseune eigenlijk heb je zelf het antwoord al gegegeven. Je mama betaald jou abonnement en jij ziet de badge niet staan tussen jou badges. Dat is normaal , wie de domicilieering op naam heeft staan verdient die badge en dat is je mama in dit geval dus dat is normaal.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Highlighted
Gewaardeerde sjamaan

Hier hetzelfde, deze badge staat ook niet tussen de mijne.

Zal wel ooit gebeuren zeker? 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

Highlighted
Community Manager
Community Manager

Al 11 jaar ben ik bij Orange. Nog nooit problemen gehad en altijd zeer tevreden over de service. De acties bij Orange Thank You zijn telkens heel interessant. Zo hangt al 6 jaar onze foto op canvas in ons huis. Dankjewel hiervoor Orange! 
het enige wat ik me nog afvraag. Ik ben verbonden met het abonnement van mijn mama. Zij betaalt via domiciliering. Maar dat staat niet tussen mijn badges. Kan dat veranderd worden?

Hallo @tinejansseune,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

Highlighted
Ervaren verkenner

Wel leuk om te lezen dat klanten worden beloond bij orange 

0 pluimen
Highlighted
Ervaren verkenner

Dat wachtmuziekje is soms wel irritant

0 pluimen
Highlighted
Ervaren verkenner

Ja dat vind ik ook. En via Messenger moet je soms super lang wachten.

Leden met de meeste pluimen