annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Thank you cadeau HLN ineens 2 wkn ipv 6

Topic gestart op: 13-08-20 16h58

Antwoorden: 7 antwoorden

FerdyO
Gewaardeerd verkenner

Thank you cadeau HLN ineens 2 wkn ipv 6

Hallo,

Zojuist een Thank you cadeau geactiveerd.

Volgens mij was het cadeau 6 weken gratis HLN/HUMO/De Morgen.
Na wat problemen om na het registreren bij HLN een wachtwoord te kiezen, log ik in en wat blijkt:

Er staat looptijd 13/08/2020 - 27/08/2020, dit is dus maar 2 weken.

Volgens de voorwaarden moet je opzeggen op een week van te voren, dus ik bel, 10 minuten wachten: u staat nog niet in het systeem, kunt u over 3 dagen terug bellen.

Ik zou jullie adviseren om dit waardeloze cadeau niet te nemen. En eigenlijk moet Orange ons zulke pruts cadeaus niet aanbieden, want hier word ik als gebruiker niet echt vrolijk van.

Labels (1)
7 ANTWOORDEN 7
Ellen90
Aspirant verkenner

En was het de online versie? 

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@FerdyO  of wel is er tijdens de activering via Orange fout gelopen of wel ligt de fout bij HLN dat ze het verkeerd geactiveerd hebben. Je kan de twee aanwijzen als fout maar jij wijst Orange aan die fout is in jou ogen. Maar dat HLN maar twee weken activeert en Orange beloofd zes weken dan zal het HLN in fout zijn. Beste wat je doet is eens een bericht sturen via Messenger of Twitter naar Orange zelf en duidelijk je screenshot erbij en je uitleg. Dan zullen ze intern moeten bekijken waar de fout ligt en dit oplossen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

@FerdyO 

Soms kan het eens mislopen. Dat het wat fout loopt bij HLN kan Orange ook niet veel aan doen. Bij andere providers krijg je niets.

Ikzelf heb in het verleden ook eens probleem gehad met een cadeau van Orange, is nooit aangekomen. Lag niet bij Orange maar bij Bpost. Zo'n zaken kunnen soms gebeuren.

FerdyO
Gewaardeerd verkenner

Hallo @Anonymous,

Bedankt om de tijd te nemen om een reactie te geven.

Orange geeft mij een cadeau, dus zij zijn ook verantwoordelijk om te zorgen dat het klopt, of in jouw geval dat jij je cadeau ook krijgt. Dat een derde partij, waar zij zaken mee doen de boel niet op orde heeft, kan natuurlijk gebeuren, maar dat is, nogmaals, de verantwoordelijkheid van Orange. Als ik bij Bol.com een laptop bestel, die niet aankomt door fouten bij BPost, blijft Bol.com verantwoordelijk (uiteraard zal Bol.com gaan verhalen bij BPost).

Overigens is dit iets, waar Orange ook wel iets voor krijgt van HLN, zij leveren een nieuwe potentiele klant en gegevens aan HLN.

 

 

Leden met de meeste pluimen