annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Thank you cadeau HLN ineens 2 wkn ipv 6

Topic gestart op: 13-08-20 16h58

Antwoorden: 7 antwoorden

FerdyO
Gewaardeerd verkenner

Thank you cadeau HLN ineens 2 wkn ipv 6

Hallo,

Zojuist een Thank you cadeau geactiveerd.

Volgens mij was het cadeau 6 weken gratis HLN/HUMO/De Morgen.
Na wat problemen om na het registreren bij HLN een wachtwoord te kiezen, log ik in en wat blijkt:

Er staat looptijd 13/08/2020 - 27/08/2020, dit is dus maar 2 weken.

Volgens de voorwaarden moet je opzeggen op een week van te voren, dus ik bel, 10 minuten wachten: u staat nog niet in het systeem, kunt u over 3 dagen terug bellen.

Ik zou jullie adviseren om dit waardeloze cadeau niet te nemen. En eigenlijk moet Orange ons zulke pruts cadeaus niet aanbieden, want hier word ik als gebruiker niet echt vrolijk van.

Labels (1)
7 ANTWOORDEN 7
Josette
Wijze
Wijze

@Anonymous  je was me net voor heb mijn bericht niet gepost!

Goed antwoordje van je.

@FerdyO  mensen hebben géén geduld iets wat je pas

hebt geactiveerd is niet dadelijk genoteerd.

En ik zou omdat jij iets niet goed gekregen of begrepen hebt dadelijk met

vuil beginnen schieten.

Nog een fijne avond.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
FerdyO
Gewaardeerd verkenner

Hallo @Josette ,

De neerbuigende toon van je berichtje bevreemdt mij een beetje en ik begrijp ook niet waarom je een reactietje geeft.

1) Over geen geduld: zoals je kunt zien in het screenshot staan mijn gegevens toch duidelijk in het systeem bij HLN, of heb je een reactie gegeven zonder de hele post te lezen?

2) Stel dat ik er van uit ga dat het 6 weken is en ik pas na 5 weken opzeg en vervolgens een rekening krijg voor 4 weken (6-2 weken gratis) abonnement terwijl ik er van uit ga dat ik 6 weken zou krijgen, bij wie kan ik die dan verhalen?

3) Laat even weten waar ik begonnen met vuil te schieten? Ik neem toch aan dat ik mag zeggen dat ik iets een pruts cadeau vind, of mag dat niet?

Groetjes,

Ferdy

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@FerdyO  als dat bij jou zo overkomt mijn excuses.

Maar waardeloos of pruts is een nog een verschil hé.

Ik lees alles.

Nog een fijne avond.

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen