Orange Thank You
Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Cdt24801
Veteraan sjamaan

Tip voor Orange => Data badges

Hier dan nog een tip voor Orange:

Zou het mogelijk zijn ergens in de klantenzone of de app (of beide natuurlijk) de reeds verbruikte (en dus opgespaarde) mobiele gigabytjes weer te geven zodat we kunnen zien waar we staan voor het verdienen van de drie "Data" badges? Dus 100, 500 of 1000 GB verbruikt.

Momenteel is er nergens iets te vinden om daar een zicht op te hebben. Het enige middel momenteel is elke maand zelf noteren vanop uw factuur hoeveel data je hebt opgedaan en dan zo alles optellen.

Zou dat kunnen? Wij duimen alvast Smiley Vrolijk

Labels (1)
14 ANTWOORDEN 14
KJ
Aspirant genezer

Re: Tip voor Orange => Data badges

Hallo,

Goed plan , nu ik zit al bijna aan mijn 200GB en heb nog altijd de badge niet van 100GB dus er loopt echt iets mis volgens mij , afwachten? 

Groetjes,

KJ

Highlighted
Cdt24801
Veteraan sjamaan

@KJ 

Het is intussen bekend dat je verdiende badges uiteindelijk wel krijgt, maar je moet (soms veel) geduld hebben ...

Sedert de aanpassing van de app zijn er blijkbaar hier en daar nog wat probleempjes met de badges. Ikzelf bvb heb ook nog twee badges, die ik reeds lang verdiend heb, in de **bleep** zitten ...

Highlighted
Juliusbequoye
Rekruut scout

Hier hetzelfde probleem, ik weet ook nie hoeveel GB ik in totaal reeds verbruikt heb. Zou handig zijn als we dit ergens in de app kunnen zien

Highlighted
Cdt24801
Veteraan sjamaan

@Totem 

Ik zie net dat in mijn vorige post een woord "gebleeped" werd ...

Daar was nochtans niks mis mee ... Iets dat "in afwachting" is, dat zit toch in the P I P E, dat is een heel normale uitdrukking. Of ben ik dan zo verkeerd?

Highlighted
Xoffus
Ervaren verkenner

Ja lijkt me ook handig.

Waarschijnlijk vermelden ze dat niet om "badgemisbruik" te voorkomen en mensen bvb expres data gaan verbruiken 🤷🏻‍♂️

Highlighted
Cdt24801
Veteraan sjamaan

@Xoffus  schreef:

Ja lijkt me ook handig.

Waarschijnlijk vermelden ze dat niet om "badgemisbruik" te voorkomen en mensen bvb expres data gaan verbruiken 🤷🏻‍♂️

Ik denk niet dat Orange dat als misbruik zal beschouwen, in tegendeel, ik denk dat die badges in het leven geroepen zijn om het verbruik aan te moedigen. Ik denk eerder dat men daar niet bij stil gestaan heeft, bij zo een overzicht. Iemand die zijn "best" doet om veel data te verbruiken en zo sneller die badge te halen, ik denk niet dat Orange daar een bezwaar tegen heeft.

Ik geeft toe, er zijn andere badges waar het niet om winst voor Orange draait en waar sommige Tribers "handig" in zijn om ze te scoren Smiley Knipoog Maar dat zijn dan meestal de badges die hier op Tribe te verdienen zijn, en niet zozeer de badges uit de klantenzone.

Highlighted
catteke69
Gewaardeerd verkenner

Mja

Ben al 8 jaar klant... Zou die 100GB ondertussen toch al moeten bereikt hebben denk ik dan...

0 pluimen
Highlighted
Cdt24801
Veteraan sjamaan

@catteke69  schreef:

Mja

Ben al 8 jaar klant... Zou die 100GB ondertussen toch al moeten bereikt hebben denk ik dan...

Nee, daar vergis je u in. Die teller is voor iedereen gelijk gestart bij het invoeren van die badges. Was ergens vorig jaar dacht ik, weet het niet meer zeker.

0 pluimen
Highlighted
KJ
Aspirant genezer

Hallo,

-> * de teller voor deze badges start vanaf 7 november 2018. <-

Groetjes,

KJ

Leden met de meeste pluimen