annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tip voor Orange => Data badges

Topic gestart op: 12-11-19 11h24

Antwoorden: 14 antwoorden

Cdt24801
Wijze
Wijze

Tip voor Orange => Data badges

Hier dan nog een tip voor Orange:

Zou het mogelijk zijn ergens in de klantenzone of de app (of beide natuurlijk) de reeds verbruikte (en dus opgespaarde) mobiele gigabytjes weer te geven zodat we kunnen zien waar we staan voor het verdienen van de drie "Data" badges? Dus 100, 500 of 1000 GB verbruikt.

Momenteel is er nergens iets te vinden om daar een zicht op te hebben. Het enige middel momenteel is elke maand zelf noteren vanop uw factuur hoeveel data je hebt opgedaan en dan zo alles optellen.

Zou dat kunnen? Wij duimen alvast Smiley Vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
14 ANTWOORDEN 14
Juliusbequoye
Rekruut scout

Hier hetzelfde probleem, ik weet ook nie hoeveel GB ik in totaal reeds verbruikt heb. Zou handig zijn als we dit ergens in de app kunnen zien

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Totem 

Ik zie net dat in mijn vorige post een woord "gebleeped" werd ...

Daar was nochtans niks mis mee ... Iets dat "in afwachting" is, dat zit toch in the P I P E, dat is een heel normale uitdrukking. Of ben ik dan zo verkeerd?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Goed plan , nu ik zit al bijna aan mijn 200GB en heb nog altijd de badge niet van 100GB dus er loopt echt iets mis volgens mij , afwachten? 

 

Groetjes,

KJ

catteke69
Gewaardeerd verkenner

Mja

Ben al 8 jaar klant... Zou die 100GB ondertussen toch al moeten bereikt hebben denk ik dan...

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@catteke69  schreef:

Mja

Ben al 8 jaar klant... Zou die 100GB ondertussen toch al moeten bereikt hebben denk ik dan...


Nee, daar vergis je u in. Die teller is voor iedereen gelijk gestart bij het invoeren van die badges. Was ergens vorig jaar dacht ik, weet het niet meer zeker.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen