annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tip voor Orange => Data badges

Topic gestart op: 12-11-19 11h24

Antwoorden: 14 antwoorden

Cdt24801
Wijze
Wijze

Tip voor Orange => Data badges

Hier dan nog een tip voor Orange:

Zou het mogelijk zijn ergens in de klantenzone of de app (of beide natuurlijk) de reeds verbruikte (en dus opgespaarde) mobiele gigabytjes weer te geven zodat we kunnen zien waar we staan voor het verdienen van de drie "Data" badges? Dus 100, 500 of 1000 GB verbruikt.

Momenteel is er nergens iets te vinden om daar een zicht op te hebben. Het enige middel momenteel is elke maand zelf noteren vanop uw factuur hoeveel data je hebt opgedaan en dan zo alles optellen.

Zou dat kunnen? Wij duimen alvast Smiley Vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
14 ANTWOORDEN 14
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

-> * de teller voor deze badges start vanaf 7 november 2018. <-

 

Groetjes,

KJ

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Anonymous  schreef:

Hallo,

 

-> * de teller voor deze badges start vanaf 7 november 2018. <-

 

Groetjes,

KJ


Dankuwel KJ. Ik dacht wel dat het november vorig jaar was, maar ik was niet zeker dus heb ik er maar geen precieze datum opgeplakt.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0496498973
Ervaren scout

En is er sprake van dat er ergens in de toekomst een teller voor komt?

Cdt24801
Wijze
Wijze


@0496498973  schreef:

En is er sprake van dat er ergens in de toekomst een teller voor komt?


Die vraag heb ik al in een nieuw apart topic gesteld. We wachten vol spanning op een antwoord van de Community Manager Smiley Vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Het is intussen bekend dat je verdiende badges uiteindelijk wel krijgt, maar je moet (soms veel) geduld hebben ...

Sedert de aanpassing van de app zijn er blijkbaar hier en daar nog wat probleempjes met de badges. Ikzelf bvb heb ook nog twee badges, die ik reeds lang verdiend heb, in de **bleep** zitten ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen