Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-11-19 11h24
Antwoorden: 14 antwoorden
Hier dan nog een tip voor Orange:
Zou het mogelijk zijn ergens in de klantenzone of de app (of beide natuurlijk) de reeds verbruikte (en dus opgespaarde) mobiele gigabytjes weer te geven zodat we kunnen zien waar we staan voor het verdienen van de drie "Data" badges? Dus 100, 500 of 1000 GB verbruikt.
Momenteel is er nergens iets te vinden om daar een zicht op te hebben. Het enige middel momenteel is elke maand zelf noteren vanop uw factuur hoeveel data je hebt opgedaan en dan zo alles optellen.
Zou dat kunnen? Wij duimen alvast
Hallo,
-> * de teller voor deze badges start vanaf 7 november 2018. <-
Groetjes,
KJ
@Anonymous schreef:
Hallo,
-> * de teller voor deze badges start vanaf 7 november 2018. <-
Groetjes,
KJ
Dankuwel KJ. Ik dacht wel dat het november vorig jaar was, maar ik was niet zeker dus heb ik er maar geen precieze datum opgeplakt.
En is er sprake van dat er ergens in de toekomst een teller voor komt?
@0496498973 schreef:
En is er sprake van dat er ergens in de toekomst een teller voor komt?
Die vraag heb ik al in een nieuw apart topic gesteld. We wachten vol spanning op een antwoord van de Community Manager
@Anonymous
Het is intussen bekend dat je verdiende badges uiteindelijk wel krijgt, maar je moet (soms veel) geduld hebben ...
Sedert de aanpassing van de app zijn er blijkbaar hier en daar nog wat probleempjes met de badges. Ikzelf bvb heb ook nog twee badges, die ik reeds lang verdiend heb, in de **bleep** zitten ...