Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-11-19 11h24
Antwoorden: 14 antwoorden
Hier dan nog een tip voor Orange:
Zou het mogelijk zijn ergens in de klantenzone of de app (of beide natuurlijk) de reeds verbruikte (en dus opgespaarde) mobiele gigabytjes weer te geven zodat we kunnen zien waar we staan voor het verdienen van de drie "Data" badges? Dus 100, 500 of 1000 GB verbruikt.
Momenteel is er nergens iets te vinden om daar een zicht op te hebben. Het enige middel momenteel is elke maand zelf noteren vanop uw factuur hoeveel data je hebt opgedaan en dan zo alles optellen.
Zou dat kunnen? Wij duimen alvast
Hier hetzelfde probleem, ik weet ook nie hoeveel GB ik in totaal reeds verbruikt heb. Zou handig zijn als we dit ergens in de app kunnen zien
Ik zie net dat in mijn vorige post een woord "gebleeped" werd ...
Daar was nochtans niks mis mee ... Iets dat "in afwachting" is, dat zit toch in the P I P E, dat is een heel normale uitdrukking. Of ben ik dan zo verkeerd?
Hallo,
Goed plan , nu ik zit al bijna aan mijn 200GB en heb nog altijd de badge niet van 100GB dus er loopt echt iets mis volgens mij , afwachten?
Groetjes,
KJ
Mja
Ben al 8 jaar klant... Zou die 100GB ondertussen toch al moeten bereikt hebben denk ik dan...
@catteke69 schreef:
Mja
Ben al 8 jaar klant... Zou die 100GB ondertussen toch al moeten bereikt hebben denk ik dan...
Nee, daar vergis je u in. Die teller is voor iedereen gelijk gestart bij het invoeren van die badges. Was ergens vorig jaar dacht ik, weet het niet meer zeker.