annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

TribeTip: Meer info over badges verdienen

Topic gestart op: 29-12-18 11h17

Antwoorden: 47 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

TribeTip: Meer info over badges verdienen

OPGELOST

Jullie hebben allemaal gemerkt of gezien en een email gehad dat er badges te verdienen zijn. Dit kan u doen door bijvoorbeeld de visual voicemail te activeren en door een domiciliering te hebben of een love pakket te hebben. Ook tal van andere zaken zorgen er voor dat men een badge kan verdienen. Hoe u deze badge verkrijgt is op de volgende manier , hoe langer u bepaalde zaken gebruikt of er mee doet des te eerder krijgt u die badge per drie badges is daar een cadeau aan gekoppeld . Ook lid zijn op de Tribe is 1 van die badges hoe actiever u bent op de tribe des te eerder u die verdiend. Hoe meer likes u geeft hoe meer antwoorden u geeft hoe meer posts u maakt en hoe meer pluimen u geeft des te eerder u in rang stijgt op de tribe. Dus alles in combinatie met elkaar zal er voor zorgen dat u een rang stijgt op de tribe. Voor de gewone badges gebruik de betreffende zaken zoals vermeld en u verdiend die badge. Enkele voorbeelden voor de badge te verdienen zijn : visual voicemail , de cloud , love pakket te hebben , dommiciliering te hebben , de my orange app te gebruiken. En hoe meer u die gebruikt des te eerder krijgt u die badge. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2

Hier alvast een pluimpje voor deze informatieve post Smiley Tong

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

47 ANTWOORDEN 47
patrick2
Wijze
Wijze

@Jerre nee nee niet in de vlieger he 🙂 

Nee weet dat het niet enkel is voor europa integendeel zelfs , men mag overal op data of dergelijke ook buiten europa. Maar het zou al genoeg zijn om in een europees land verbinding te maken op een buitenlands netwerk. Buiten europa zitten er wel kosten aan verbonden en nee ook niet veel geld als men dichterbij blijft maar ga eens naar America of iets dan zal men betalen voor die connectie en dat is veel kan ik u zeggen. Wil gewoon aangeven dat men voor zo een badge gewoon in europa kan blijven. Het gaat om 3 tot 10 verschillende landen en die vind je wel binnen europa. 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Davyc
Ervaren verkenner


@patrick2  schreef:

@Jerre nee nee niet in de vlieger he 🙂 

Nee weet dat het niet enkel is voor europa integendeel zelfs , men mag overal op data of dergelijke ook buiten europa. Maar het zou al genoeg zijn om in een europees land verbinding te maken op een buitenlands netwerk. Buiten europa zitten er wel kosten aan verbonden en nee ook niet veel geld als men dichterbij blijft maar ga eens naar America of iets dan zal men betalen voor die connectie en dat is veel kan ik u zeggen. Wil gewoon aangeven dat men voor zo een badge gewoon in europa kan blijven. Het gaat om 3 tot 10 verschillende landen en die vind je wel binnen europa. 🙂 


Klopt want als ze dit vanaf begin september hadden gedaan zat ik al 5.  Maar het blijft een moeilijke als je niet vaak reist ook al is het in europa.

patrick2
Wijze
Wijze

@Davyc voor mij helemaal ik reis niet en kom eigenlijk dus nooit in het buitenland ja enkel soms nederland. Dus ja is een moeilijke opgave voor sommige , maar hopelijk wordt je badge dan snel toegekend.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze


@patrick2  schreef:

@Davyc voor mij helemaal ik reis niet en kom eigenlijk dus nooit in het buitenland ja enkel soms nederland. Dus ja is een moeilijke opgave voor sommige , maar hopelijk wordt je badge dan snel toegekend.


Nooit is veelgezegd, maar inderdaad, het zal ook voor mij een werk van lange adem zijn Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Davyc
Ervaren verkenner


@patrick2  schreef:

@Jerre hier gaat over dat men wel naar europese landen gaat waar men de data kan gebruiken omdat we roaming vrij zijn. Zo een lijst kan makkelijk worden opgesteld omdat een data bank ziet waar de gsm op zo een moment een connectie maakt. Hoelang men er exact op moet zitten is niet bekend maar dat zal niet oneindig hoeven om zo een badge te krijgen. 


Dat weet ik nog niet zo @Jerre denk zelfs niet dat via roaming en speciefieke europese landen gaan. Vanaf het moment dat je in een ander land zit krijg je een sms van je operator met de tarieven in dat land! Ook al heb je je roaming af staan.  

Leden met de meeste pluimen