Orange Thank You
Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
patrick2
Aspirant sjamaan

Re: badges verdienen

@Davyc voor mij helemaal ik reis niet en kom eigenlijk dus nooit in het buitenland ja enkel soms nederland. Dus ja is een moeilijke opgave voor sommige , maar hopelijk wordt je badge dan snel toegekend.

0 pluimen
Cdt24801
Aspirant sjamaan

@patrick2  schreef:

@Davyc voor mij helemaal ik reis niet en kom eigenlijk dus nooit in het buitenland ja enkel soms nederland. Dus ja is een moeilijke opgave voor sommige , maar hopelijk wordt je badge dan snel toegekend.

Nooit is veelgezegd, maar inderdaad, het zal ook voor mij een werk van lange adem zijn Smiley Knipoog

LucifersAngel
Ervaren verkenner

Ook een optie zou zijn om dit relatief te maken aan je huidige verbruik. Misschien moeilijker te managen maar wel eerlijker voor iedereen denk ik dan.

Cdt24801
Aspirant sjamaan

@LucifersAngel  schreef:

Ook een optie zou zijn om dit relatief te maken aan je huidige verbruik. Misschien moeilijker te managen maar wel eerlijker voor iedereen denk ik dan.

Ik vermoed dat het ook een beetje het opzet van Orange is om een grote diversiteit aan badges aan te bieden zodat iedereen wel iets kan winnen. Ik heb zo het flauwe vermoeden dat er niemand zo gauw alle mogelijke te verdienen badges zal verzamelen ... Alhoewel ik wel vermoed dat er jagers gaan bestaan die dat wel gaan proberen Smiley Tong

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen