annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Trouwe klant sinds 20 jaar !

Topic gestart op: 12-11-19 15h10

Antwoorden: 11 antwoorden

GlennMeeus
Gewaardeerd verkenner

Trouwe klant sinds 20 jaar !

OPGELOST

Zag net dat ik 19 jaar klant ben bij orange (mobistar).

Is er een speciale loyalty-badge ofzo als je 20 jaar klant bent?

Gewoon nieuwsgierig.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@GlennMeeus  heb eens ff gekeken en u ben dus een Dimant klant dus 10 jaar of meer. Daar hangt niet veel extra aan vast heb ik gezien dus verwacht er niet te veel van maar het zou een leuke attentie zijn als ze iets extra's doen voor klanten die al 15 of 20 jaar klant zijn.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 ANTWOORDEN 11
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Zag net dat ik 19 jaar klant ben bij orange (mobistar).

Is er een speciale loyalty-badge ofzo als je 20 jaar klant bent?

Gewoon nieuwsgierig.

Ugh @GlennMeeus,

Gefeliciteerd voor je getrouwheid ! Hopelijjk blijf je nog langer bij onze Orange-tribe 🙂

Je hebt inderdaad al de Diamond-badge, je krijgt dus elke week een gratis film-ticket en elke jaar een Restopass die geldig voor een jaar is.

Onze teams werken constant aan de ontwikkeling van onze producten en doen hun best om altijd verder te gaan. 

Totem's zonnegroeten,

Totem

Sdc86
Ervaren verkenner

Ik kan geen link naar het resto pass vinden. Ik ben al 20 j en 8 maanden klant. 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Sdc86  schreef:

Ik kan geen link naar het resto pass vinden. Ik ben al 20 j en 8 maanden klant. 


Heb je dit al eens gelezen? Heb ik geplukt van de website Orange:

Wat is de RestoPass (Gold) en hoe kan ik ervan genieten?

De RestoPass wordt aangeboden aan onze klanten met de langste getrouwheid, die al meer dan 10 jaar klant bij Orange zijn.

Met de RestoPass heb je recht op tot 50 % korting op je rekening (uitgezonderd dranken) in meer dan 700 deelnemende restaurants. Elk restaurant heeft zijn eigen kortingsschema. De kortingen kunnen variëren van 10 % tot 50 %, afhankelijk van de dagen en de maaltijd (lunch of diner). Je kan de gedetailleerde info op de website van RestoPass terugvinden. Let op: kortingen zijn uitgezonderd dranken en binnen een limiet van maximum 50 €.

Om je 15 jaar loyaliteit te vieren, mag je jouw RestoPass Gold , in ontvangst nemen, geldig voor een jaar.

De Gold formule is speciaal ontwikkeld voor onze liefhebbers van hoogstaande gastronomische restaurantervaringen. Je krijgt toegang tot onze unieke selectie gastronomische sterrenrestaurants die enkel beschikbaar zijn voor onze Gold-abonnees.


Klik hier voor een lijst met de deelnemende restaurants.

 

Om er van te profiteren:

  1. Stuur gratis RESTO naar 8790
  2. Je ontvangt een code per sms
  3. Ga naar de RestoPass-website
  4. Vul je persoonlijke code in het veld "Voer je kaartnummer in"
  5. Volg de verdere stappen en je ontvangt je gratis digitale RestoPass-kaart: een QR-code die je op je smartphone kan opslagen of afdrukken

Eens je een restaurant gekozen hebt, hoef je enkel je digitale kaart te tonen bij het betalen van de rekening. Op die manier kan je van je korting genieten.

 

Je filmcode en RestoPass (Gold) zijn persoonlijk en enkel geldig voor Orange-klanten. De code geeft je geen recht op om het even welke financiële compensatie en is niet overdraagbaar of doorverkoopbaar.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Sdc86
Ervaren verkenner

Super bedankt voor de info. 😁

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen