annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verjaardagscadeau van orange met gsm waardebon?

Topic gestart op: 05-05-23 07h44

Antwoorden: 1 antwoord

Helen1
Ervaren genezer

Verjaardagscadeau van orange met gsm waardebon?

Beste,

Ik heb al eens een waardebon van 50 euro op een gsm bij Orange gekregen maar ik weet niet of ik toen een ( ondanks dat ik een abbonement heb), een los toestel mag kopen.

De reden is omdat je met go extreme meestal duurdere toestellen hebt en wat extra moet bij betalen en ik sta onder bewindvoering. Mijn bewindvoerder ging hier vorige x niet mee akkoord dus mijn vraag is feitelijk, ik heb een abbonement maar wil een los toestel kopen met die bon, niet aan rlkaar gelinkt?

Kan dit?

Hebben nog mensen zo'n vouchers gehad?

 

Hartelijk dank voor jullie feedback!

Helen1

Labels (2)
1 ANTWOORD 1
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Helen1 Je kan ook een goedkoop toestel kopen , daar kan je ook geld die  50 euro opzetten . Hoeft toch niet altijd duurder te zijn , als je al een duur toestel hebt . En je kan ook zelf een beetje sparen . Ik krijg dat maar bij andere winkels en dan mag ik zelf kiezen wat ik koop . En anders zal je het toch aan je bewindvoerder moeten vragen . Kijk eens in de app van My Oranje staan verschillende toestellen vb green phone of oranje phone niet zo duur 🫰 

Hoop u hier mee te helpen tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen