Orange Thank You
Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
kellydebelder
Veteraan verkenner

Verschil tussen de orange badges en tribe badges

OPGELOST

De badges die je hier op Tribe behaalt, daar verdien je geen geschenken mee, die staan enkel in je profiel als een soort eerbewijs dat je een goede Triber bent.

De enige link die Tribe heeft met de badges die iets van cadeau opleveren, is de rang die je behaalt. Er zijn vier hoofdrangen (scout, verkenner, genezer en sjamaan) en daar horen vier badges bij, die je echter niet in Tribe zelf zult terugvinden. Wel in uw klantenzone of app op de foon. En daar tellen ze mee voor de cadeaus.

Het is juist om die verwarring weg te werken dat ik een voorstel heb gelanceerd bij Orange om een van beide soorten badges van naam te veranderen. Het zijn twee verschillende dingen die men dezelfde naam gegeven heeft: badge.

Labels (2)
13 ANTWOORDEN 13
ElsFra
Gewaardeerd verkenner

Inderdaad verwarrend

Cdt24801
Leidende sjamaan

@ElsFra  schreef:

Inderdaad verwarrend

Nu toch niet meer hoop ik ...

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Meralbb
Gewaardeerd verkenner

Best wel ingewikkeld maar nu snap ik het danku

Cdt24801
Leidende sjamaan

@Meralbb  schreef:

Best wel ingewikkeld maar nu snap ik het danku

Ah ja, daar dient die info voor hé, om het voor iedereen duidelijk te maken. Blij dat het voor u nuttig geweest is 😊

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Leden met de meeste pluimen