annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voordelen en nadelen

Topic gestart op: 04-04-21 08h28

Antwoorden: 4 antwoorden

ini7
Aspirant verkenner

Voordelen en nadelen

OPGELOST

Hallo iedereen kan iemand misschien de voordelen en de nadelen beantwoorden die Orange te bieden hebben. We zitten zelf nog bij Telenet maar wil mijn wederhelft ervan overtuigen dat Orange beter is😂. Bedankt voor de hulp!

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Ik geef je mijn versie, al 18 maand bij Orange komende van Telenet.

Heb het gedaan voor de maandelijkse factuur.  Had bij Telenet buiten internet en TV een vaste lijn en een gsm volgens verbruik.  Door de vaste lijn gebruikte ik de gsm bijna niet.  Betaalde een 93 EUR/maand.

Ben overgeschakeld en mijn vaste lijn opgegeven.  Gebruik nu mijn gsm. Betaal nu 69 EUR/maand.

Heb wel geen 200 Mbps meer maar 100 Mbps.  En die 200 mis ik niet.

Als je terugkijk TV wil moet je nu niet bij Orange zijn, misschien doen ze het wel later, dat weet ik niet.

Als je overschakelt in de toekomst vermijd dan de EasySwitch.  Werkt soms niet ( de ene steekt het op de andere, en daarmee los je niks op), en werkt zeker niet als je een BTW nr hebt.

Ik ben naar een shop gegaan, en ben buiten gewandeld met een installatie datum.

De dag na installatie door Orange ( installateur was in een uur buiten, modem plaatsen, TV bezien, ...) moet je Telenet bellen om op te zeggen (nr vind je op hun website).  Dit verloopt heel correct.  Een vriendin van me heeft zelfs nog geld terug gekregen.

Niet vergeten van modem en digicorder binnen te brengen in een Telenet winkel

Ik kan niet zeggen dat Orange beter is, ook niet dat Orange slechter is.  Had ook geen problemen met Telenet

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
Cdt24801
Wijze
Wijze

@ini7 

Er zijn drie dingen dat ik hier voor de volledigheid wil aan toevoegen:

Indien je graag nauwkeurig uw verbruik wil opvolgen en steeds correct wil weten hoeveel je nog kan verbruiken kan je bij Orange wel eens van een koude kermis thuiskomen. Bij sommigen is het verbruik goed zichtbaar/opvolgbaar in de klantenzone, bij anderen is er daar niks van te bespeuren. Heel bizar, maar het is zo.

En zoals reeds aangehaald, terugkijk TV is er niet en zal er voorlopig ook niet komen. Niet opgenomen? Pech, niet kijken ...

Tenslotte heeft Telenet zowel een digicorder als een TV-Box in de aanbieding, elk met zijn voor- en nadelen. Bij Orange heb je die keuze niet, en die zal er op korte termijn ook niet komen. Er is enkel een digicorder. Wil je de TV-Box? Blijf dan bij Telenet.

Wanneer deze drie elementen voor u niet belangrijk zijn, dan is er geen probleem om over te stappen.

Veel succes met uw keuze, welke het ook moge zijn 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Het is idd ongeveer hetzelfde, alleen is Orange goedkoper. Ik ben 22 maanden klant bij Orange en alles loopt heel vlot.
Ik zou niet twijfelen. Terugkijk tv is er dan misschien niet, maar ik gebruik hier VRTNU en VTMGO voor en de rest neem ik op.

Fijne zondag nog.

Josette
Wijze
Wijze

@ini7 goedemorgen,

eerst en vooral fijne Pasen.

Niet twijfelen doen. Wij zijn ook van Telenet naar Orange gegaan.

Géén problemen, aleen een stuk beterkoop voor eigenlijk iets meer. 

Zoals @Gregory  gebruik niet de easy switsh.

Hier is een man van Orange thuis geweest, en alles geregeld.

Beste ga je naar de shop.

Succes. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Gregory
Wijze
Wijze

Ik geef je mijn versie, al 18 maand bij Orange komende van Telenet.

Heb het gedaan voor de maandelijkse factuur.  Had bij Telenet buiten internet en TV een vaste lijn en een gsm volgens verbruik.  Door de vaste lijn gebruikte ik de gsm bijna niet.  Betaalde een 93 EUR/maand.

Ben overgeschakeld en mijn vaste lijn opgegeven.  Gebruik nu mijn gsm. Betaal nu 69 EUR/maand.

Heb wel geen 200 Mbps meer maar 100 Mbps.  En die 200 mis ik niet.

Als je terugkijk TV wil moet je nu niet bij Orange zijn, misschien doen ze het wel later, dat weet ik niet.

Als je overschakelt in de toekomst vermijd dan de EasySwitch.  Werkt soms niet ( de ene steekt het op de andere, en daarmee los je niks op), en werkt zeker niet als je een BTW nr hebt.

Ik ben naar een shop gegaan, en ben buiten gewandeld met een installatie datum.

De dag na installatie door Orange ( installateur was in een uur buiten, modem plaatsen, TV bezien, ...) moet je Telenet bellen om op te zeggen (nr vind je op hun website).  Dit verloopt heel correct.  Een vriendin van me heeft zelfs nog geld terug gekregen.

Niet vergeten van modem en digicorder binnen te brengen in een Telenet winkel

Ik kan niet zeggen dat Orange beter is, ook niet dat Orange slechter is.  Had ook geen problemen met Telenet

Leden met de meeste pluimen