annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer je bagdes krijgen of niet gekregen

Topic gestart op: 27-02-20 14h51

Antwoorden: 9 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Wanneer je bagdes krijgen of niet gekregen

Zoals al in eerdere posts heb ik al uitgelegd dat er badges te verkrijgen zijn voor de Tribe en voor bepaalde zaken die je gebruikt van Orange , denk aan My Orange app , Love pakket en ga zo maar door.

Wil er nogmaals op benadrukken dat we niet weten wanneer je deze badge krijgt. Bij de ene persoon duurt het een maand bij de andere twee maanden en soms wat langer.

Moest je nu echt al langer op een badge zitten te wachten stuur een bericht via FB messenger ( geen account noodzakelijk bij FB ) of via Twitter. Deze zullen het voor je nakijken en dan uiteindelijk de badge toekennen. Zelf heb ik het ook zo moeten net als @Cdt24801 omdat wij ook onze badge niet hadden gekregen. Na een bericht hadden wij onze badge terug in orde.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Labels (1)
9 ANTWOORDEN 9
NaimBaili
Gewaardeerd verkenner

@patrick2  Aah oké dat wist ik niet! Dank allesinds! 

patrick2
Wijze
Wijze

@NaimBaili das graag gedaan 🙂 Daar zijn we voor he elkaar te helpen.

Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

Ik heb ook bij Orange een gsm gekocht in de Carrefour winkel, en ben vergeten mijn oude gsm binnen te brengen maar denk niet dat ik tweemaal korting zou krijgen .Kan hem nu toch niet binnen brengen of misschien krijg ik een korting op een andere aankoop in Orange winkel zou toch ook een leuk idee zijn .niet waar wat vinden jullie

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2  

Dan is er heel goed nieuws voor je want je krijgt dan ook daadwerkelijk een tegoed bon voor die inruiling. Die tegoed bon kan je dus besteden of aan een nieuw toestel , een tweede als je wil of aan eventuele accessoires. Dus het is geen weg gegooid toestel ga naar een shop laat bekijken wat je toestel waard is en van die tegoed bon kan je iets leuks uit kiezen. 

Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

Had het al gedacht zoals ik beschreef toch bedankt Patrick 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen