annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer je bagdes krijgen of niet gekregen

Topic gestart op: 27-02-20 14h51

Antwoorden: 9 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Wanneer je bagdes krijgen of niet gekregen

Zoals al in eerdere posts heb ik al uitgelegd dat er badges te verkrijgen zijn voor de Tribe en voor bepaalde zaken die je gebruikt van Orange , denk aan My Orange app , Love pakket en ga zo maar door.

Wil er nogmaals op benadrukken dat we niet weten wanneer je deze badge krijgt. Bij de ene persoon duurt het een maand bij de andere twee maanden en soms wat langer.

Moest je nu echt al langer op een badge zitten te wachten stuur een bericht via FB messenger ( geen account noodzakelijk bij FB ) of via Twitter. Deze zullen het voor je nakijken en dan uiteindelijk de badge toekennen. Zelf heb ik het ook zo moeten net als @Cdt24801 omdat wij ook onze badge niet hadden gekregen. Na een bericht hadden wij onze badge terug in orde.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
9 ANTWOORDEN 9
NaimBaili
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 @Ik heb een smartphone abonnement met cheetah genomen in een orange winkel, ik heb daarnet gezien da je daar ook een badge voor kan krijgen. De andere badges zijn in orde, maar deze niet.. klopt dit? 

patrick2
Wijze
Wijze

@NaimBaili  welke badge bedoel je precies ? Want ik heb ook geen badge voor abonnement te nemen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


NaimBaili
Gewaardeerd verkenner

 

754A8E1A-039B-4BCE-85BD-6ED5C3312F0B.png

@patrick2  Deze badge, zou denken da je die toch krijgt als je ook een gsm in de orange shop hebt gekocht? 

patrick2
Wijze
Wijze

Ah die badge @NaimBaili  euh ja en nee.

Ja die badge krijg je als je een Orange gsm hebt gekocht. Dit is nu gewoon een voorbeeld maar het gaat dus om het merk Orange.

Moest je een Apple , Samsung of Huawei of eender welk ander merk kopen telt het niet. Nogmaals het plaatje is bedoeld als voorbeeld niet om de gsm aan te prijzen maar gewoon om te laten zien dat er ook merk Orange bestaat als toestel.

patrick2_0-1582835774346.png

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen