Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-07-24 16h45
Antwoorden: 14 antwoorden
Ugh iedereen!
Totem en het Orange Thank You team brengen jullie een geweldige Disney wedstrijd!
Wil je een magische uitstap, ver weg van de dagelijkse sleur ?
Doe mee aan onze wedstrijd en win een verblijf (2 dagen/1 nacht) voor 4 personen of 4 dagtickets voor beide Disneyland Parijs parken.
Een buitengewone wereld waar de tijd stilstaat en je in het wilde weg kan dromen.
Die wereld ligt op jou te wachten! 😊
Je kan meedoen tot en met 10 juli via deze link.
Veel succes!
Totem waakt over zijn stam!
Totem
@Totem Heb nu al verschillende wedstrijden gespeeld maar de badge heb jij k nog maar eenmaal gekregen . Ook met andere wedstrijden heb ik al meermaals meegedaan . En blijf maar een badge krijgen . Mijn vraag naar jou toe moet je pas winnen 🥇. En dan pas krijg je een badge .
want met de vraag hoeveel dat er mee hebben gedaan vind ik zeer moeilijk . Denk 🤔 voor iedereen . 😉.
Het is maar een vraag 🙋 . En misschien 🤔 zijn er nog anderen die het graag ook weten . Fijne groeten 👋
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Ik vroeg me exact zelfe af. Nog maar 1 badge gekregen en met elke wedstrijd doe ik mee dus zeker al aan genoeg wedstrijden meegedaan om volgende badge te krijgen over de jaren heen.... blijf hier ook steken op 1 badge.
Meegedaan maar niets gewonnen.
@LauraTorrekens1 @Josette @patrick2
Helaas ben ik er niet bij , maar ik hun het velen die het gewonnen hebben . Maak plezier 🤩 en geniet 😊 van deze mooie prachtige sfeer en @patrick2 weet er alles van hoe mooi het er is . Veel plezier met je kinderen 🧒 of zonder . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |