annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Win tickets voor Disneyland Parijs!

Topic gestart op: 01-07-24 16h45

Antwoorden: 14 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Win tickets voor Disneyland Parijs!

Ugh iedereen!

Totem en het Orange Thank You team brengen jullie een geweldige Disney wedstrijd!

Wil je een magische uitstap, ver weg van de dagelijkse sleur ?

Doe mee aan onze wedstrijd en win een verblijf (2 dagen/1 nacht) voor 4 personen of 4 dagtickets voor beide Disneyland Parijs parken.

Een buitengewone wereld waar de tijd stilstaat en je in het wilde weg kan dromen.

Die wereld ligt op jou te wachten! 😊

Je kan meedoen tot en met 10 juli via deze link.

Veel succes!

Totem waakt over zijn stam!

Totem

Totem_0-1719845017571.png

 

Labels (1)
14 ANTWOORDEN 14
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Totem Heb nu al verschillende wedstrijden gespeeld maar de badge heb jij k nog maar eenmaal gekregen . Ook met andere wedstrijden heb ik al meermaals meegedaan . En blijf maar een badge krijgen . Mijn vraag naar jou toe moet je pas winnen 🥇. En dan pas krijg je een badge . 
want met de vraag hoeveel dat er mee hebben gedaan vind ik zeer moeilijk . Denk 🤔 voor iedereen . 😉
Het is maar een vraag 🙋 . En misschien 🤔 zijn er nog anderen die het graag ook weten . Fijne groeten 👋 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Thugangel
Ervaren verkenner

Ik vroeg me exact zelfe af. Nog maar 1 badge gekregen en met elke wedstrijd doe ik mee dus zeker al aan genoeg wedstrijden meegedaan om volgende badge te krijgen over de jaren heen.... blijf hier ook steken op 1 badge.

0 pluimen
Thugangel
Ervaren verkenner

Meegedaan maar niets gewonnen.

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@LauraTorrekens1 @Josette @patrick2 

Helaas ben ik er niet bij , maar ik hun het velen die het gewonnen hebben . Maak plezier 🤩 en geniet 😊 van deze mooie prachtige sfeer en  @patrick2  weet er alles van hoe mooi het er is . Veel plezier met je kinderen 🧒 of zonder . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen